2023.20

mm-tesla

Posiadacz elektryka

Bronek

Pionier e-mobilności
W Xsach nie ma programowania funkcji bombla lewego i nie ma trzcionki.

W ogóle piepszyć ten ekran za kierownicą, chciałbym lepiej aby była funkcjonalność taka jak w Y i 3.
Ten ekran może jest pożądany u tych co to ich pierwsza Tesla, ale po 3 i Y to zbędna rzecz.... Wg mnie oczywista
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
W Xsach nie ma programowania funkcji bombla lewego i nie ma trzcionki.

W ogóle piepszyć ten ekran za kierownicą, chciałbym lepiej aby była funkcjonalność taka jak w Y i 3.
Ten ekran może jest pożądany u tych co to ich pierwsza Tesla, ale po 3 i Y to zbędna rzecz.... Wg mnie oczywista
Przejechałem się ostatnio na jazdach testowych i potwierdzam. Ten dodatkowy ekran tylko wkurza, jest mało czytelny, nieintuicyjny, nie jest dotykowy.

Zacząłem jazdy testowe i zasięg był wyświetlany w kilometrach, ja lubię procenty. W trójce wystarczy tylko kliknąć w ikonę baterii. W modelu S nie jest to możliwe bo ta ikona jest na dodatkowych ekranie... trzeba wejść w ustawienia.
 
W Xsach nie ma programowania funkcji bombla lewego i nie ma trzcionki.

W ogóle piepszyć ten ekran za kierownicą, chciałbym lepiej aby była funkcjonalność taka jak w Y i 3.
Ten ekran może jest pożądany u tych co to ich pierwsza Tesla, ale po 3 i Y to zbędna rzecz.... Wg mnie oczywista
W starych S i X ten ekran był super, ale to co w nowych to jakaś pomyłka…
 

Vangass

Posiadacz elektryka
mam od kilku dni w TMY 2023.20.4.1 i powiem wam.... że tesla vision działa DUŻO sprawniej
to co było w pierwszym wydaniu wołało o pomstę do nieba, teraz jest już naprawdę dobrze!
Przekonałeś mnie - dzisiaj zainstaluję :cool:
 

ciastek

Pionier e-mobilności
mam od kilku dni w TMY 2023.20.4.1 i powiem wam.... że tesla vision działa DUŻO sprawniej
Może sugeruję się Twoim wpisem, lecz mam wrażenie, że 2023.20 chętniej proponuje miejsce do automatycznego parkowania. Nawet w trakcie manualnego parkowania. TM3LR z USS.
 
Last edited:

mm-tesla

Posiadacz elektryka
mam od kilku dni w TMY 2023.20.4.1 i powiem wam.... że tesla vision działa DUŻO sprawniej
to co było w pierwszym wydaniu wołało o pomstę do nieba, teraz jest już naprawdę dobrze!
Tak faktycznie, teraz skacze już w granicach +/- 15 cm, przy stojących pojazdach w korku, wcześniej skakało nawet +/- 30cm.

1687200893811.jpeg

Teraz już w moim ciasnym garażu nie wariuje tak jak wcześniej, jednak dalej są to błędne wyliczenia, no ale już nie mam komunikatu stop jak tylko zbliżę się do bramy.

Dalej mnie zastanawia komunikat: Asystent Parkowania niedostępny z rana, ale niby wszystko śmiga przy pierwszym cofaniu.
 
Top