Witam

vwir

Pionier e-mobilności
Polecam ev database. Z tego co piszą, to są dwie wersje i3s: 94Ah i 120Ah. O 94Ah zapomnij, nie da rady.

Wersja 120Ah zimą da radę, jeśli nie bedzie to przez cały czas wysoka prędkość:

City - Cold Weather230 km
Highway - Cold Weather160 km
Combined - Cold Weather195 km

Ty wpadasz gdzieś pomiędzy 160 a 195km (trochę trasy trochę nie). Czyli zimą i3s w wersji 120Ah przejedzie 170km, ale będzie to na styk. Więc jeśli poza tymi 170km wypadnie dodatkowy wyjazd albo coś nieprzewidzianego to już braknie prądu. Ja bym poważnie rozważył coś z większym zasięgiem. Chyba, że to musi być i3s. Albo licz się z tym, że czasami będziesz się musiał podładować w trasie (bo nieprzewidziane utrudnienia).
 

vwir

Pionier e-mobilności
Plus w takich okolicznościach w zasadzie codziennie trzeba ładować do 100%.
To prawda, nie posłuży to zbyt dobrze baterii. Ponadto to jest małe auto, na wąziutkich oponkach i ostatnie co można o nim powiedzieć to że nadaje się na pokonywanie 170km dzień w dzień. Ja bym szukał czegoś z 50kWh+.
 

Michal

Moderator
Jak dobrze zapolujesz, to możesz kupić używaną Teslę Model 3 za 140-150 tys nawet w wersji Long Range od Tesli z roczną gwarancją na całe auto i 4 latami na baterię i silnik.
Jaki masz budżet?
 
Top