18 miesięcy i 33 tysiące kilometrów z TMYLR - moja ocena 3+

Ratt

Posiadacz elektryka
Każdy ma prawo do swojej oceny . Ale ta o parkowaniu jest grubo niesprawiedliwa i mam odmienne zdanie .
Wiadomo jest wolniej od sprawnego człowieka kierowcy ale mnie pozytywnie zaskakuje .
Parkujemy testowo i byłem wczoraj zdziwiny jak weszła jak w masło wzdłuż krawężnika ,gdzie ja bym się nie podjął , bo za mną były auta . ATesla ponad 5m zrobila to szybko bez korekt . Ważne pierwsze ustawienie i lepiej pojechać dalej lub nie dojeżdżać za blisko do wybranego miejsca , a zostawić to automatowi
Akurat z automatycznego parkowania nie korzystam. Dwa razy dla checy kazałem zaparkować w na prawdę trudnych warunkach i dała radę chociaż sam zrobiłbym to 10x szybciej. Ale niestety ma takie miejsca że nie potrafi chociaż człowiek robi to tyłem na jeden raz. Ale i tak jest najlepsza :) i nie nie jestem fanbojem.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Tez mi sie nie podobaja bezramkowe szyby i nie rozumialem czemu tak jest… jednak jak sie okazuje produkcja takich drzwi jest duzo tansza, a elon w nosie ma nasze zyczenia. Ma sie excel zgadzac.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Dwa pytania:

które auto wybierasz w długie trasy i dlaczego?

Ile kosztuje fabryczny X5 do którego porównujesz TMYLR?

Jak się wczytuje to narzekasz na elementy które są w samochodach wyższej klasy niz Tesla. Za te pieniądze ocena 3+ wydaje mi się zanizona. Sam miałem zamówionego Tiguana 3 za podobne pieniądze co tesla i z moje perspektywy docelowo byłby znacznie gorzej wyposażony.
Dużo takie BMW kosztuje, ale ja kupiłem auto kompletne z maksymalnym wyposażeniem jakie Elon przewidział dla nas. Ja chętnie dopłacę 2k pln za czujniki, 15k za lidary, 10k za headup, 10k za skrętną tylną oś, itp. Proszę mi nie pisać, że mogłem sobie kupić BMW iX, byłem w salonie, oglądałęm to auto i to jest jakiś żart, to nie jest auto elektryczne, to jest jakiś składak/przeróbka ze spaliniaka :)
Ja chcę prawdziwego elektryka z krwi i kości, niskim zużyciem energii jak w tesli, ale bez tego prymitywizmu tesli w wielu obszarach.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Tez mi sie nie podobaja bezramkowe szyby i nie rozumialem czemu tak jest… jednak jak sie okazuje produkcja takich drzwi jest duzo tansza, a elon w nosie ma nasze zyczenia. Ma sie excel zgadzac.
Na to nie wpadłem, że takie drzwi są tańsze w produkcji.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Każdy ma prawo do swojej oceny . Ale ta o parkowaniu jest grubo niesprawiedliwa i mam odmienne zdanie .
Wiadomo jest wolniej od sprawnego człowieka kierowcy ale mnie pozytywnie zaskakuje .
Parkujemy testowo i byłem wczoraj zdziwiny jak weszła jak w masło wzdłuż krawężnika ,gdzie ja bym się nie podjął , bo za mną były auta . ATesla ponad 5m zrobila to szybko bez korekt . Ważne pierwsze ustawienie i lepiej pojechać dalej lub nie dojeżdżać za blisko do wybranego miejsca , a zostawić to automatowi
Bronek, z całym szacunkiem, ale naprawdę uważasz, że system tesli nie jest prymitywny? Możemy się gdzieś złapać kiedyś i zrobimy prosty test jak szybko Ty zaparkujesz teslą, a jak szybko ja zaparkuje BMW, i nie mówię o żadnym automatycznym systemie parkowania, mam to ale nie korzystam z tego, może raz dla zabawy to użyłem, zawsze szybko i sprawnie sam parkuję.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie zrozumiałeś przeczytaj jeszcze raz. Bo pisze tylko o automatycznym i tylko o tym . A to że nie korzystasz i ja też nie , to nie ma znaczenia .Nie o tym....
Sam system oceniam w porównaniu do innych systemów parkowania, nie do ludzi czy tym bardziej super ludzi, lub np do kierowców z EGO jak TIR. Oni zawsze wszystko lepiej , tylko skąd te obcierki ?...
 
Last edited:
Top