2022.36.2 już się zaczyna instalować na świecie

poochaty

Posiadacz elektryka
Zgaduję, że nie byłeś na południu europy, parkując pod gołym niebem. Zupełnie inaczej się wchodzi do samochodu który był schłodzony chwilę przed wejściem będąc wcześniej rozgrzanym prawie do czerwoności a do samochodu który miał włączoną ochronę przed przegrzaniem i klima zbiła temperaturę do żądanej przed samym wejściem.
@rawier nie zgadłeś. Dużo podróżuję. To jak się wchodzi do auta chłodzonego przez 5 min i przez godziny jest mi znane.
Uznaję, że ochrona przed przegrzaniem to po prostu feature, który się głupio nazywa i przez to ludzie myślą, że POWINNO się go używać, żeby się nic nie zepsuło w drogiej zabawce.
 

rawier

Posiadacz elektryka
@rawier nie zgadłeś. Dużo podróżuję. To jak się wchodzi do auta chłodzonego przez 5 min i przez godziny jest mi znane.
Uznaję, że ochrona przed przegrzaniem to po prostu feature, który się głupio nazywa i przez to ludzie myślą, że POWINNO się go używać, żeby się nic nie zepsuło w drogiej zabawce.
Napisałeś, że nie rozumiesz po co jest ta funkcja, a nie że się głupio nazywa, stąd moje zgadywanie. Swoją drogą, Tesla wcześniej miała problemy z wyświetlaczami, stąd może ta funkcja - by z jednej strony dać możliwość prostej ochrony wnętrza kabiny przed temperaturą, a z drugiej zabezpieczyć się przed ewentualnymi roszczeniami. 😁
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam 36.2 obudziła mnie instalacja (zapomniałem włączyć tryb "nie przeszkadzac'), czesto oprócz głównych dodatków coś zmieniają" po cichu" ciekawe co poprawili a co odwrotnie?
 

Michal

Moderator

Michal

Moderator
No to nie poprawili - ludzie na TT już o tym pisali, że nie ma różnicy w działaniu świateł.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
No to nie poprawili - ludzie na TT już o tym pisali, że nie ma różnicy w działaniu świateł.
Ale w ogóle ktoś tam w Tesli jest świadomy problemu i coś z tym działają? Przecież to są jajca z tymi światłami. Ostatnio w nocy jechałem to raz na 10 przypadków zachowywały się w miarę normalnie. Mam jeszcze taką teorię, że pracują nad matrycowymi i nie rozwijają starego kodu tylko implementują od zera.
 

Michal

Moderator
Moim zdaniem jeśli te nie działają, to matrycowe też nie będą bo wykrywanie pojazdów, których nie należy oślepiać będzie działało w taki sam sposób. To z tym jest problem i nie wiem jak to rozwiążą, bo chyba ich wykrywanie innych uczestników drogi ma za mały zakres odległości i słabo też działa dla pasa z naprzeciwka.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Moim zdaniem jeśli te nie działają, to matrycowe też nie będą bo wykrywanie pojazdów, których nie należy oślepiać będzie działało w taki sam sposób. To z tym jest problem i nie wiem jak to rozwiążą, bo chyba ich wykrywanie innych uczestników drogi ma za mały zakres odległości i słabo też działa dla pasa z naprzeciwka.
Ich wykrywanie aut dla przeciwnego pasa działa w miarę dobrze dla dróg jedniojezdniowych. Mimo to na nich nie ma różnicy w działaniu świateł - nadal oslepiają. Ale może właśnie nad tym pracują tj wykrywanie aut + matrycowki. Bo nie widzę innej możliwości, w zasadzie mogliby usunąć teraz automatyczne światła drogowe, przecież one są niebezpieczne i nie spełniają żadnych wymogów. W moim oplu za mniej niż połowę ceny Tesli wszystko działa jak należy i przy okazji długie światła potrafią się wyłączyć jak przejeżdżasz pod latarniami czego Tesla nie potrafi.
 
Top