A no tak, zle przeczytalemTo potwierdza teorie @newbe
Octavia 2015 za pół ceny też to potrafiła. Dużo lepiej wykrywa pojazdy. Czasem rozpoznawała dalekie latarnie jako samochody, ale generalnie dawała radę. No i poniżej 50km/h nie włączyła długich. Corolla 2017 za 1/4 ceny za to była ciut lepsza niż Tesla, ale praktycznie porównywalna.Ich wykrywanie aut dla przeciwnego pasa działa w miarę dobrze dla dróg jedniojezdniowych. Mimo to na nich nie ma różnicy w działaniu świateł - nadal oslepiają. Ale może właśnie nad tym pracują tj wykrywanie aut + matrycowki. Bo nie widzę innej możliwości, w zasadzie mogliby usunąć teraz automatyczne światła drogowe, przecież one są niebezpieczne i nie spełniają żadnych wymogów. W moim oplu za mniej niż połowę ceny Tesli wszystko działa jak należy i przy okazji długie światła potrafią się wyłączyć jak przejeżdżasz pod latarniami czego Tesla nie potrafi.
W czym była porównywalna/lepsza?Corolla 2017 za 1/4 ceny za to była ciut lepsza niż Tesla, ale praktycznie porównywalna
W czym była porównywalna lepsza?
Przecież to, że kosztowała 1/4 ceny nie wskazuje na to, że światła powinny tutaj działać lepiej... Chyba nie sądziłeś, że płacisz 4x tyle za lepsze światła, co?
Po pierwsze płacisz za to, że auto jest nowe, więc nie rozumiem po co porównywać je do ceny auta z 2017r. Ile teraz kosztuje corolla? Podstawa 90 tyś, to powiedzmy, że coś tam dodasz i 100k. więc już wychodzi nie 4x mniej tylko 3x mniej.
Teraz jak popatrzysz na chociażby osiągi, to corrolli takiej po prostu nie ma - możesz wybrać 12,1 sek do setki albo 12,1 sek do setki![]()
Aj, bo nie lubię takiego gadania po próżnicyByła lepsza w kategorii automatyczne długie światła. Spokojnie, z auta jestem zadowolony. Jedyne czego żałuję przy zakupie tego auta to że zrobiłem to tak późno.
Kolega Michał jest przewrażliwiony na głupotę po prostuByła lepsza w kategorii automatyczne długie światła. Spokojnie, z auta jestem zadowolony. Jedyne czego żałuję przy zakupie tego auta to że zrobiłem to tak późno.