2023.12.X

tomA

Posiadacz elektryka
Właśnie dostałem powiadomienie o aktualizacji 2023.6.11. Wieczorem zainstaluję.
zainstalowałem dziś rano i zjebali raport użycia energii - rano miałem średnią 130 Wh a po aktualizacji zrobiło się około 236 wh i przy baterii 51 % pokazuje mi zasięg średni 142 km a zrobiłem potem w ciągu dwóch godzin ponad 120 km i zostało mi nadal 38 % bateriii... masakra jakaś i na każdej zakłądce czy to 10km, czy 25km , czy 50 km podciągnięte o jakieś 100 Wh na 100 km więcej
 

Attachments

  • IMG_3557.jpg
    IMG_3557.jpg
    1,1 MB · Liczba wyświetleń: 8

Bronek

Pionier e-mobilności
Co musisz pilnować?

Tańszej taryfy do ładowania w godz. 22-6 i 13-15
ja mam 22-7 ;13-16
Są patenty
np Ustawiasz do start na 13.00 i suwakiem zjeżdżasz tak aby ładowala u Ciebie 2 h , u mnie 3 h

Nocną taryfą steruję inaczej , ponieważ jest na ogół wystarczajaco długa , to ograniczam tzw. godziną końca ładowania po za szczytem . Ustawiając koniec na 7.00 ( u Ciebie 6.00)
Startujemy obaj po 22.00


Ps, Nissan ma to lepiej rozwiązane : 2 timery start /stop i kilka jeszcze inny ustawień , ale apke ma beznadziejną
 
Last edited:

pluto

Pionier e-mobilności
Czyli jak w typowym komputerze - po aktualizacji reset urządzenia :)
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
ja mam 22-7 ;13-16
Są patenty
np Ustawiasz do start na 13.00 i suwakiem zjeżdżasz tak aby ładowala u Ciebie 2 h , u mnie 3 h

Nocną taryfą steruję inaczej , ponieważ jest na ogół wystarczajaco długa , to ograniczam tzw. godziną końca ładowania po za szczytem . Ustawiając koniec na 7.00 ( u Ciebie 6.00)
Startujemy obaj po 22.00


Ps, Nissan ma to lepiej rozwiązane : 2 timery start /stop i kilka jeszcze inny ustawień , ale apke ma beznadziejną
Nie mozesz jednoczesnie korzystac ze scheduled charging oraz off-peak charging wiec jak to ma zadzialac? Przelaczasz reczenie?
 
Na te 2h doładowania w ciągu dnia to można kliknąć raz w appce + ew. suwak, natomiast na nocne wystarczy jedno z tych ustawień. Ale przełączenie z jednego na drugie to też jedno kliknięcie w appce.
Natomiast tak, osobiście wolałbym żeby Tesla była mniej ułomna i np. napięcie poniżej 3.4V? Doładowanie niezależne od godzin. Potem do osiągnięcia 3.6-3.7V od 22-giej. A na trasę niech się ładuje nad ranem.
 
Top