Bronek
Pionier e-mobilności
Można skorzystać z programów typu np Macrodroid i uruchamiać Tasker for Tesla , którymi robimy cuda wianki ze sterowaniem wszystkiego . A proste to jak drut.
Ja nie przywiązuję wagi do tego , bo mi się znudziło .Wszystko zależy od potrzeb , czyli raz tak, a raz inaczej. Niemniej przestrzegam pory taniej energii .
Na te swoje 3 h tanio w dzień jak sie zdarzy to jw opisano suwaczkiem. W nocy to jest tyle czasu , ze jak zacznie o,22.00 to zawsze mi konczyla prze 7.00 .
Czasem fez przygotowuję na konkretną godzinę wyjazdu ale bardzo sporadycznie.
Ktoś strasznie kombinował robiąc te ustawienia jak gdyby chcąc i tu wprowadzić ich jak najmniej lub zautomatyzować bo coś mu sie wydawalo ? ale to jemu sie się sprawdza , tu nie jest dobre .
Dwa lub trzy timery od-do, plus opcja, podobna jak w Nissanie z ładowaniem do określonego poziomu (Nissan ma full).
A tu z funkcją przygotowania baterii
n/off , Klima programowanie jej , oddzielne lub razem tym?
Ja nie przywiązuję wagi do tego , bo mi się znudziło .Wszystko zależy od potrzeb , czyli raz tak, a raz inaczej. Niemniej przestrzegam pory taniej energii .
Na te swoje 3 h tanio w dzień jak sie zdarzy to jw opisano suwaczkiem. W nocy to jest tyle czasu , ze jak zacznie o,22.00 to zawsze mi konczyla prze 7.00 .
Czasem fez przygotowuję na konkretną godzinę wyjazdu ale bardzo sporadycznie.
Ktoś strasznie kombinował robiąc te ustawienia jak gdyby chcąc i tu wprowadzić ich jak najmniej lub zautomatyzować bo coś mu sie wydawalo ? ale to jemu sie się sprawdza , tu nie jest dobre .
Dwa lub trzy timery od-do, plus opcja, podobna jak w Nissanie z ładowaniem do określonego poziomu (Nissan ma full).
A tu z funkcją przygotowania baterii