2023.32

kaziwich

Posiadacz elektryka
Moje wrażenia z 32.6:
- autopilot szarpie mniej przy ruszaniu i delikatniej hamuje - w korku
- autopilot dużo wolniej przyśpiesza w mieście, nawet jak nikogo nie ma przede mną
- na zwężeniach lub przed skrzyżowaniami, gdzie droga robi lekkiego zygzaka, aby zrobić miejsce na wyspę, wcześniej robił to idealnie, teraz potrafi kierownicą majtać na lewo i prawo - bardzo niebezpieczna sytuacja, musiałem zawsze przejmować kierowanie, bo nie wiem, czy nie wjedzie w wyspę, czy zmieni nieoczekiwanie pas...
- nie zauważyłem lub nie potrafiłem wymusić zwalniania przed skrętem w boczną uliczkę, nawet jeżeli to była proponowana droga (jak tu pisali inni)
- obraz z kamer faktycznie jest jaśniejszy i czytelniejszy
Rowniez zauwazylem wolniejsze ruszanie w miescie i brak opisywanego przez innych zwalniania przed skrętem.
Nie udalo mi sie takze uchwycic na wizualizacji otwartych drzwi w samochodzie naprzeciwko, aczkolwiek u kolegi w nowym Modelu S LR cos takiego widzialem.
Wydaje mi sie jeszcze, ze teraz widzi wiecej samochdow jak stoje na zapelnionej kilkupasmowej ulicy.
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Rowniez zauwazylem wolniejsze ruszanie w miescie i brak opisywanego przez innych zwalniania przed skrętem.
Nie udalo mi sie takze uchwycic na wizualizacji otwartych drzwi w samochodzie naprzeciwko, aczkolwiek u kolegi w nowym Modelu S LR cos takiego widzialem.
Wydaje mi sie jeszcze, ze teraz widzi wiecej samochdow jak stoje na zapelnionej kilkupasmowej ulicy.
Ja raz widziałem samochód z otwartymi drzwiami, choć faktycznie były zamknięte :) Co do zwalniania to faktycznie mi zwalnia, choć nie zawsze da się z tą prędkością skręcić.
 

KrzysztofFly

Moderator
Ja raz widziałem samochód z otwartymi drzwiami, choć faktycznie były zamknięte :) Co do zwalniania to faktycznie mi zwalnia, choć nie zawsze da się z tą prędkością skręcić.
Mi też zwalnia przed zakrętami (oczywiście nie przed wszystkimi) na zwykłym tempomacie, bez wyznaczonej trasy w nawigacji, nie zmieniając ustawionej na tempomacie prędkości, po czym za zakrętem sam ponownie przyspiesza. Nagrałem nawet filmik, gdzie z 95 zwalnia do 70 przed zakrętem.
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Mi też zwalnia przed zakrętami (oczywiście nie przed wszystkimi) na zwykłym tempomacie, bez wyznaczonej trasy w nawigacji, nie zmieniając ustawionej na tempomacie prędkości, po czym za zakrętem sam ponownie przyspiesza. Nagrałem nawet filmik, gdzie z 95 zwalnia do 70 przed zakrętem.
Ale w ten sposób to zwalniał mi od zawsze. Od nowej wersji potwierdzam i u siebie - jak jadę na zwykłym ACC, ale z wyznaczoną trasą w nawigacji i auto zbliża się nie do zakrętu drogi, ale do skrzyżowania, gdzie mam skręcić, to następuje automatyczna redukcja prędkości.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Samochód powinien raz dziennie sprawdzić aktualizacje. Data ostatniego sprawdzenia jest widoczna w zakładce oprogramowanie, czasem jednak nie sprawdza z jakiegoś powodu i wtedy reset wymusza sprawdzenie
 

vista-LASH-resident

Posiadacz elektryka
U mnie dzisiaj wjechało 32.7

Wydaje mi się, że pomysłem na wymuszenie sprawdzenia jest wejście w ustawienia i wpisanie w szukarkę "aktualizacja"- wtedy pokazuje aktualny czas jako datę ostatniego sprawdzenia updatu.
 

Pepek

Posiadacz elektryka
No ja już przestałem to poganiać i samo mi ostatnio co tydzień aktualizuje - co czwartek wieczorem. Co ciekawe jak wracałem z pracy, to wszedłem w tą zakładkę w aucie i było, że sprawdziło o 18:15 i że jest aktualne, a 3h później na telefonie info w apce, że czeka nowa wersja. :)
 

Piotr

Posiadacz elektryka
No ja już przestałem to poganiać i samo mi ostatnio co tydzień aktualizuje - co czwartek wieczorem. Co ciekawe jak wracałem z pracy, to wszedłem w tą zakładkę w aucie i było, że sprawdziło o 18:15 i że jest aktualne, a 3h później na telefonie info w apce, że czeka nowa wersja. :)
Mam tak samo. Nie mam już ciśnienia na ciagle sprawdzanie. Samochód sam sprawdza i mnie informuje w app. A czy to będzie dziś czy za 2 dni nie robi mi różnicy
 
Top