2023.6.9 i Park Assist dla aut bez USS

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Aaaaa no właśnie, zapomniałem, w piątce mam skrętną tylną oś, i też zauważyłem, że w porównaniu do dłuższej piątki, tesla ma dużo większy promień skrętu, to również nie pomaga w manewrowaniu na parkingu, no ale to już są fajerwerki, ale racja, ja zdecydowanie czuję to.
Sr+ powinna mieć mniejszy bo nie ma napędu na przód tylko sam tył.Jakby dołożyli Hel Up za dopłata do tesli to brał bym w ciemno.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Też bym brał w ciemno, ale dajmy szansę Elonowi, rozkręca się, ja myślę, że i headupy będą i full kamer naokoło i widok 360 będzie :)
 

ciastek

Pionier e-mobilności
tutaj wiem, że jak coś zjebię to piątka mi wyhamuje.
Mało że teselka nie wyhamuje, to potrafi zaskoczyć chwilowym zwisem widoku z tylnej kamery. Choć może współczesne MCU z AMD nie ma już tego problemu.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mnie ominęło 2023.6.9

Z 2023.6.8 wchodzi 2023.6.11 z poprawkami, ale mam czujniki. Póki co działają, ale parkowanie i summon i tak to lipa w stosunku do tego co już było.
Na szczęścia dla wielu TESLA VISION modeli S I X z czujnikami na razie nie dotyczy .
Jest tylko wprowadzone w wer. 11, automatycznie ogrzewnie kierownicy w oparciu o ustawioną temperaturę klimatyzacji.
 
Last edited:

radioaktywny

Pionier e-mobilności
Dziś dostałem w apce uaktualnienie asystenta parkowania. A właściwie jego instalację, bo go nie było. Teraz czekam na sammum.
 

tomeko

Nowy na Forum
mam TMY LR wyprodukowany 24 marca, odebrany 31 marca w Wawie. Podczas odbioru poinformowano mnie że niby system się uaktualni po kilku kilometrach podróży. Mija kilka dni, mam skonfigurowane WiFi , do tego przełączyłem w ustawieniach by system aktualizował się do wersji beta i nic. Mam codziennie że brak aktualizacji - mój system to 2023.2.300

Czy są jeszcze ludzie którym nie uaktualnił się system ?

Czytałem na forach US że można skontaktować się z teslą telefonicznie/email i oni zdalnie aktualizują a u mnie jak brałem z aplikacji to nie ma opcji kontaktu telefonicznego/email, tylko wizyta w Ząbkach pod koniec kwietnia.
 

danielm

Pionier e-mobilności
mam TMY LR wyprodukowany 24 marca, odebrany 31 marca w Wawie. Podczas odbioru poinformowano mnie że niby system się uaktualni po kilku kilometrach podróży. Mija kilka dni, mam skonfigurowane WiFi , do tego przełączyłem w ustawieniach by system aktualizował się do wersji beta i nic. Mam codziennie że brak aktualizacji - mój system to 2023.2.300

Czy są jeszcze ludzie którym nie uaktualnił się system ?

Czytałem na forach US że można skontaktować się z teslą telefonicznie/email i oni zdalnie aktualizują a u mnie jak brałem z aplikacji to nie ma opcji kontaktu telefonicznego/email, tylko wizyta w Ząbkach pod koniec kwietnia.
nowszy soft of Twojego ma raptem 45% floty więc bez przesady. dystrybucja softu trwa kilka tygodni, algorytm nieznany
 

Michal

Moderator
Hehe, 10 dni bez aktualizacji i chce dzwonić do Ząbek :ROFLMAO:
 

tomeko

Nowy na Forum
hehe, no pewnie że chce , może wolałbym wysłać email bo z telefonem do nich to ciężko nawet przy zakupie... mam nadzieję że nie będę musiał z serwisu korzystać bo trochę strach...

Pani która przekazywała nam samochód powiedziała że zajmie to kilkanaście minut tak więc martwiłem się szczególnie ze chciałem ściągnąć kilka gier dzieciom i też nie szło... cały czas było przygotowanie do pobrania. Pomogło zresetowanie komputera ale wtedy zniknął Netflix, Youtube. Poszperałem trochę po forach i widzę że to znany problem i support tesli naprawia to poprzez zmianę języka w pojeździe. U mnie zadziałało.

Dziękuję za pomoc, zatem będę czekał na aktualizację aż zostanę wylosowany do aktualizacji ;)
 
Top