2024.20

Rafal9184

Zadomawiam się
A zauważyliście może, że po aktualizacji dźwięki ostrzegawcze (np. o niezapiętych pasach) są znacznie cichsze? Dzisiaj wsiadłem do auta pierwszy raz po aktualizacji i od razu słychać różnicę. Natomiast dźwięk po zamknięciu auta jest za to znacznie głośniejszy.
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
A zauważyliście może, że po aktualizacji dźwięki ostrzegawcze (np. o niezapiętych pasach) są znacznie cichsze? Dzisiaj wsiadłem do auta pierwszy raz po aktualizacji i od razu słychać różnicę. Natomiast dźwięk po zamknięciu auta jest za to znacznie głośniejszy.
Zgadza się, ale jest to tylko do konkretnej prędkości. Nie sprawdziłem dokładnie, ale po przekroczeniu chyba 20km/h dźwięki robią się normalnie głośne. Zmiana miła dla ucha.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Od 1-3 miesięcy zauważyłem że bez właczonego tempomatu i bez właczonego autopilota Tesla potrafi kierować bez ostrzeżenia. Kiedyś w takich wypadkach zawsze był dźwięk ostrzegawczy a linia którą samochód przekraczał była podświetlana na czerwono. Teraz zdarza się że linia podswietlana jest na niebiesko i nie ma dźwieku ostrzegawczego a kierownica lekko skręca aby uniknąć przekroczenia niebieskiej lini. Tesla ma kilka funkcji:
1. Interwencje z użyciem układu kierowniczego (45-140km/h, krótko pojawia się komunikat ostrzegawczy)
2. Unikanie opuszczenia pasa ruchu (64-145km/h, wyświetlana seria alertów, konfiguracja: ostrzeżenie/asystent)
3. Zapobieganie niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (64-145km/h, jest dźwięk, ostrzeżenie i czerwona linia)


Tak wiec czesto widziałem 3, ale ostatnio jadąć po mieście udało mi sie 2-3 razy prawdopodobnie zaobserwować 1 Było to pewnie właśnie przy ok 50-60km/h
 

inter

Pionier e-mobilności

grypiomi

Fachowiec
Od 1-3 miesięcy zauważyłem że bez właczonego tempomatu i bez właczonego autopilota Tesla potrafi kierować bez ostrzeżenia. Kiedyś w takich wypadkach zawsze był dźwięk ostrzegawczy a linia którą samochód przekraczał była podświetlana na czerwono. Teraz zdarza się że linia podswietlana jest na niebiesko i nie ma dźwieku ostrzegawczego a kierownica lekko skręca aby uniknąć przekroczenia niebieskiej lini. Tesla ma kilka funkcji:
1. Interwencje z użyciem układu kierowniczego (45-140km/h, krótko pojawia się komunikat ostrzegawczy)
2. Unikanie opuszczenia pasa ruchu (64-145km/h, wyświetlana seria alertów, konfiguracja: ostrzeżenie/asystent)
3. Zapobieganie niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (64-145km/h, jest dźwięk, ostrzeżenie i czerwona linia)


Tak wiec czesto widziałem 3, ale ostatnio jadąć po mieście udało mi sie 2-3 razy prawdopodobnie zaobserwować 1 Było to pewnie właśnie przy ok 50-60km/h
U mnie jak są wyraźnie linie to nie ostrzega, tylko delikatnie koryguje.
 
Top