No jak widac na zalaczonym wczesniej wideo i nastepnym ponizej - raczej nie.Prawdopodobnie.
View attachment IMG_6617.mov
No jak widac na zalaczonym wczesniej wideo i nastepnym ponizej - raczej nie.Prawdopodobnie.
Dzwonię na ten numer ale nie ma takiego numeruWidzieliscie Semi po lifcie? Przod ma podobny do 3-ki. Serio, tyle w temacie wizualizacji.
View attachment 22287
A był tam jakiś elektryk? Bo jak to wszystko są ICE to moim zdaniem działa poprawnie i auto po prostu wyłapuje wibracje budy od silnikaNo jak widac na zalaczonym wczesniej wideo i nastepnym ponizej - raczej nie.
View attachment 22288
44.3.1 od poniedziałku, zrobiłem 1100km I nie zauważyłem żadnej zmiany w działaniu zwykłego AP I ACC.Bardziej pytam o pantom breaking i ilosc nagów. Detekcja mnie nie interesuje przy zaklejonej kamerce i ciężarku![]()
Po aktualizacji u mnie nadal zdarza się komunikat naładuj aby dojechać a szacowany poziom baterii po dotarciu 20%Rano zainstalowałem, już zrobiłem 180km i widzę że jest lepiej. Nie boi się samochodów wjeżdżających z pasów rozbiegowych. Ja jestem zadowolony. I zdecydowanie lepiej prognozuje zasięg bo wcześniej mi pokazywał jakieś bzdury typu „-15% w Ciechocinku” na dole w nawigacji a u góry pokazywał „ NIE jedź szybciej niż 120 aby dojechać na 5% baterii”. Elon thank you !
44.3.1 od poniedziałku, zrobiłem 1100km I nie zauważyłem żadnej zmiany w działaniu zwykłego AP I ACC.
Czyli dalej na S-kach i A jest ok a na krajówkach według mnie dramat.
Może rpznica jest pomiedzy HW3 a HW4?A u mnie działa OK. Jak tu żyć...![]()