2024.8

atr7

Zadomawiam się
W moim przypadku mamy osobne konta Tesla i osobne profile użytkownika.Konto żony jest główne ,a ja jestem jako "dodatkowy" kierowca.Najciekawsze jest to ,że samochód 100/100 poprawnie nas rozpoznaje wyświetlając prawidłowy avatar profilu - niemniej poza obrazkiem pozostałe ustawienia (fotel,media,klima itp) to czysta loteria czy wskoczą ustawienia moje ,czy też żony.Wystarczy ręcznie kliknąć w swój avatar i ustawienia wlatują prawidłowe.
Tydzień temu mobilny montował mi homelink,przy okazji mu o tym opowiedziałem i 10 sekund później niby znalazł jakiś problem i puścił aktualizację.Niestety nie usuneło to problemu.
Planuje wykasować wszystkie profile i spraować wszystko od nowa.Jak to nie pomoze to serwis....
W dniu dzisiejszym technik zdalnie sprawdzał auto i takie wnioski:
Serwis mobilny umówiony za 5 tygodni....
 

Attachments

  • Zrzut ekranu 2024-04-24 o 18.59.40.png
    Zrzut ekranu 2024-04-24 o 18.59.40.png
    155,1 KB · Liczba wyświetleń: 91

UseYbrain

Posiadacz elektryka
W dniu dzisiejszym technik zdalnie sprawdzał auto i takie wnioski:
Serwis mobilny umówiony za 5 tygodni....
Najgorszy serwis na świecie :) nie dość że stwierdził zdalnie to jeszcze chcą naprawić za darmo :)))
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ten Technik co przyjechał mi wymienić tylny telewizor nie byl, przystojny i palił papierosy. Jak zadzwonilem spytać : kiedy bedzie bo auto stoi pod domem, to mi odpowiedzial że już jest i pracuje. Nawet się nie przywitał.
Serwis stacjonarny też porażka
Zostawianie auta pod serwisem gdy nikt nawet nie powie Dzień dobry Panu i chłodne powiadamianie o postępach naprawy jest niegrzeczne..Mogli by wyjść i powiedzieć choć "idz w pi du", psem poszczuć? Może jak Sztuczna Inteligencja przejmie sprawy będzie lepiej?
 
Last edited:

pmlody

Pionier e-mobilności
Ten Technik co przyjechał mi wymienić tylny telewizor nie byl, przystojny i palił papierosy. Jak zadzwonilem spytać : kiedy bedzie bo auto stoi pod domem, to mi odpowiedzial że już jest i pracuje. Nawet się nie przywitał.
Serwis stacjonarny też porażka
Zostawianie auta pod serwisem gdy nikt nawet nie powie Dzień dobry Panu i chłodne powiadamianie o postępach naprawy jest niegrzeczne..Mogli by wyjść i powiedzieć choć "idz pi du", psem poszczuć? Moze jak Sztuczna inteligencja przejmie sprawy bedzie lepiej?
Jak to miałem w pewnym salonie marki z grupy VW (czy tam Audiii). Kawkę dadzą. Małą taką, bo to niby włoska. O pierdołach pogadają. Tyle że na zamówioną (zapłaconą) w sierpniu część akcesoryjną, ciągle czekam. Bo niby nie ma u producenta. Niby - wchodząc na ich sklep internetowy (producenta, nie salonu), widzę, że jak dzisiaj kupię, to jutro do mnie dojedzie kurierem. Madżik :)
To już wolę Teslę. Mobilny był 2x, nawet chyba kawy nie chciał nigdy. W serwisie jak byłem, to nawet dali kod do Ubera, żeby się MPKiem nie tłuc, jak to bywa w innych markach.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Wiadomo kto nic nie robi ten się nie myli.
Więc b
Raz zmówili kabelki fotela ale nie do tej wersji, to wymienili wahacze i zrobili przegląd aby coś zrobić . Kableki później ( i to jest ten problem z odległością) Drugim razem zapomnieli podszybia (plastikul założyć ale dali dywaniki których nie było od nowości a czego nie widać bo pod dywanikiem jest też wykładzina.
Przepraszali, bo kocioł itp.. Faktycznie bylem w części warsztatowej i jest tam ruch. Sami z siebie uzupełnili klapkę ładowania o uszczelkę niby ocieplającą port ładowania na zimę?. Nawet wiedzieli, że dali w Ameryce niepotrzebną przjściówkę (oddalem ale nie napierali za bardzo na to).

6 lat dwa auta 3 wizyty a właściwie powinny być dwie (błąd z kablami) + 1x mobilny. 2x zdalnie grzebanie w logach. Koszty z 300 zl na wycieraczki i filtry kabinowe - z 300zł za "paliwo"?
Nawet Maluch mnie więcej kosztował.
Jak na te kilka lat istnienia nowej na rynku firmy w kraju, gdzie sprzedaż nowych aut jest mizerna, to i tak sobie radzą. Duża zasługa jak zwykle ludzi, bo firma prędzej czy później zrobi sie tylko machiną do zarabiania. Widać to z każdym rokiem.
Wg mnie z pięć serwisów i z 10 jeszcze SCh i będzie dobrze
 
Last edited:

atr7

Zadomawiam się
W dniu dzisiejszym technik zdalnie sprawdzał auto i takie wnioski:
Serwis mobilny umówiony za 5 tygodni....
Może komuś na przyszłość się przyda rozwiązanie mojego problemu: finalnie zadzwonił do mnie technik przed wymianą silnika fotela ,że wgrali mi zdalnie jakieś łatki w oprogramowanie i rzeczywiście problem zniknął.Podobno część HL ma taką przypadłość ,że myli profile.W każdym razie po wgraniu patchy problem rozwiązany na poziomie softu.
 
Top