Michał spod Krakowa
Pionier e-mobilności
Zupełnie nie o to mi chodzi.Nie obraź się, ale ocenianie zachowań AP na podstawie jednego 10 km odcinka drogi jest wg mnie mało miarodajne. Odcinek jest Ci dobrze znany i wiesz czego się spodziewać. I pewnie faktycznie AP zachowuje się tam lepiej. Ale on powinien się zachowywać coraz lepiej w każdych okolicznościach i na każdej trasie.Co to za AP jeśli ogarnia tylko jakieś fragmenty rzeczywistych tras, a na pozostałych sadzi babole aż miło. I nie tylko ja zwracam na to uwagę.
Konsekwencja warunków testowych to jedyny sposób oceny rozwoju systemu, lub porównywania go z innymi systemami. Jedziesz i wiesz, jak było dotychczas a każdą zmianę na lepsze lub gorsze wyłapujesz od razu. Natomiast jeśli patrzysz na zachowanie AP w różnych miejscach - jako pojedynczy kierowca nie masz podstaw do wyciągania żadnych wniosków o poprawie/pogorszeniu systemu, bo informacje, którymi dysponujesz są zbyt niespójne
Podstawy benchmarkingu