Akcesoria, które warto kupić do TESLI 3.

daniel

Señor Meme Officer
Szukałem odpowiedniego wątku ale nie znalazłem.

Czy ktoś orientował się czy można zrobić retrofit oryginalnego OEM tylnego ekranu z Modelu 3 HL do Modelu 3 Legacy?

Wiem, że jest ogrom firm trzecich ale jakoś oryginalny Tesli jest po prostu spójny, minimalistyczny i ładny.
Musiałby chyba być obsługiwany przez główny komputer, czyli Tesla musiałaby nad tym popracować.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Tak z ciekawości: co jest nie tak z tymi z pre HL? Bo sam go mam i w sumie to nie wiem dlaczego mógłbym chcieć wymienić :)
Hmm nie wiem co jest z nimi nie tak, w sensie ja bym pre HL na HL nie wymieniał tak bez powodu. Ale siłowniki w HL są zdecydowanie bardziej sztywne, mam wrażenie że nie męczą się tak z klapą. Dodatkowo grzecznie powolutku domykają bagażnik, bez trzaskania nim :D
 

6a8

Posiadacz elektryka
Jak otwieram/zamykam, to się zastanawiam kiedy coś odpadnie ( w porównaniu do poprzedniego samochodu ).
Wprawdzie nie słyszałem aby komuś coś odpadło, ale przypadki pokrzywienia już były.
Tak po prostu, otwierał bym spokojniej :), oczywiście bez wydawania kupy $$$.
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Tak z ciekawości: co jest nie tak z tymi z pre HL? Bo sam go mam i w sumie to nie wiem dlaczego mógłbym chcieć wymienić :)`

Chodzi mi o dwa poprawne siłowniki, w pre-HL jest jeden siłownik po prawej stronie, co powoduje że klapa porusza się i wygina poprzez źle rozporwadzone siły. Co powoduje z kolei, że po czasie klapa jest do ponownej regulacji lub wyglada jakby była centrowana młotkiem. Moim zdaniem jest to błąd konstrukcyjny, który z resztą w HL został naprawiony, tam są dwa identyczne siłowniki, oraz tam klapa zamyka się o niebo lepiej według mojego fizycznego porównania.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Chodzi mi o dwa poprawne siłowniki, w pre-HL jest jeden siłownik po prawej stronie, co powoduje że klapa porusza się i wygina poprzez źle rozporwadzone siły. Co powoduje z kolei, że po czasie klapa jest do ponownej regulacji lub wyglada jakby była centrowana młotkiem. Moim zdaniem jest to błąd konstrukcyjny, który z resztą w HL został naprawiony, tam są dwa identyczne siłowniki, oraz tam klapa zamyka się o niebo lepiej według mojego fizycznego porównania.
Hmmm a tak się zastanawiam czy nie dałoby rady zamienić tego jednego siłownika na dwa - puścić wiązkę pod uszczelką. Może by to nawet auto łyknęło jakby moc siłowników była taka sama jak tego jednego? Może pan Chińczyk już o czymś takim pomyślał.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Hmmm a tak się zastanawiam czy nie dałoby rady zamienić tego jednego siłownika na dwa - puścić wiązkę pod uszczelką. Może by to nawet auto łyknęło jakby moc siłowników była taka sama jak tego jednego? Może pan Chińczyk już o czymś takim pomyślał.
Zanim w ogóle Tesla dala ten jeden Chinczyk już oferował zesgaw z dwoma i kick sensor.
Zakladalem w swojej i na pewno można to zrobić
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Zanim w ogóle Tesla dala ten jeden Chinczyk już oferował zesgaw z dwoma i kick sensor.
Zakladalem w swojej i na pewno można to zrobić
Chyba to było prostsze bo robili coś nowego a retrofit gdzie już jest istniejący mechanizm może być trudniejszy. Nie wiem czy jakbym kupił taki zestaw dla m3 2020 i próbował coś z tym rzeźbić u siebie to by się udało.
 
Top