Akcesoria, które warto kupić do TESLI 3.

slaveq

Pionier e-mobilności
Znalazłem taki post na Reddit. Te osłony z dziurkami które montujemy (ja u siebie usunąłem) powodują zmniejszenie przepływu powietrza i filtr może zacząć gnić: https://www.reddit.com/r/TeslaModel3/comments/v7bucr/_/ibkpo6o tak mi się zdawało, że skutecznie odcina część powietrza. Także nie polecam i przestrzegam.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
@Gandalf a przepraszam. Mowa w komentarzach o czymś takim: https://www.amazon.com/dp/B07VD3TKLK/ref=cm_sw_r_apan_i_86KSFQSZWYGN1S8HVRCS . Pod produktem wypowiada się gość który policzył, że normalnie wlot powietrza ma powierzchnię ~25 cali2 a to sitko zmniejsza powierzchnię do ~13 cali2 okazało się w wątku na Reddit, że ludziom gniją filtry kabinowe części właśnie przez ten gorszy przepływ powietrza.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam to od ponad dwoch lat, wymieniałem filtr 2x i jest ok .wcześniej wpadały mi nasionka i takie łuski z pędów świerkow głęboko powpadały. itp .Nic nie gnije i przepływ ok.
Ludziom. ¿ ilu ? Mi 2x nie zgnił
Po spód nic nie zakładamy a tu widzę że pakują kolejny harmonijkowy , Wlot jest mniejszy od tego plastiku, więc tych otworków wystarczy Dmucha ok i to nawet przy wew filtrach węglowych
 
Last edited:

slaveq

Pionier e-mobilności
Mam to od ponad dwoch lat, wymieniałem filtr 2x i jest ok .wcześniej wpadały mi nasionka i takie łuski z pędów świerkow głęboko powpadały. itp .Nic nie gnije i przepływ ok.
Ludziom. ¿ ilu ? Mi 2x nie zgnił
Po spód nic nie zakładamy a tu widzę że pakują kolejny harmonijkowy , Wlot jest mniejszy od tego plastiku, więc tych otworków wystarczy Dmucha ok i to nawet przy wew filtrach węglowych
Ja tylko przekazuję co przeczytałem. Mi też nie zgnił ale sitko wywaliłem.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Otóż ruszyłem rano z montazem elektryki Trunka. Wszystko szlo gladko, do momentu wpięcia w prawym, słupku tylnym systemu. Generalnie wersja mało upierdliwa. nawet piny itp dali zapasowe Zestaw bogaty ale... Niestety.. Dupa

Rozebrałem auto i POLECAM 12V pod prawym siedzeniem tylnym.

Nie trzeba nawet niczego rozłączać, bo śruba chyba 12 (klucz 13), ma długi gwint na plusie i wystarczy np oczko z kablem i na to druga nakretka. tak więc strachu nie ma. Ale zasilanie wyłączyłem bez odpinania wysokiego napięcia, bo nie grzebałem przy istniejącej śrubie 12v.

Masa jest fajna po lewej stronie w bagazniku za obiciem

NIESTETY cos Chińczyk popiepszył wtyczki nie pasują. Akurat łatwo dostępne (za boczkiem prawym przy oparciu.
Wszystko zdejmujemy NA CHAMA mało elegancko, szarpiąc.

Korzyść jedyna to rozebrałem/ poznałem co i jak. MAM PLUS I MINUS mocny juz z kablem z bezpiecznikiem
Niestety czas upłynął by wszcząc spór i tylko napisałem, że może kabelek się da podmienic. Ale cienko to widzę, bo ilość pinów i przewodów też jest inna.
To co nie pasuje, to akurat wpięcie do systemu sterownika siłowników, bez tego kicha.
To wina że tesla zmienia się podprogowo.
Cóż trzeba będzie....KUPIĆ INNEGO
Errata : i tak sie stało. Innej firmy

Rozbieranie i składanie Tesli to pikuś. 3 godzinki jestem teraz w stanie to zrobić z kawą

PS
Będę teraz jeździł z rozbebeszonym bagażnikiem przez pewnie miesiąc, bo nie chce mi się składać
Dziwne, bo nie miałem wygłuszenia pod plastikiem klapy a z tego rocznika już było. To widocznie taki okres był wdrażania.
Na film ch pokazują masę przy subwooferze ale u mnie ona nie działała z tym plusem?!

Jeśli przyjdzie nowy zestaw, to pozostawię te siłowniki i co tam się da, bo te instalacje są podobne.

tempFileForShare_20220616-172713_copy_1024x768.jpg

20220616_164558-COLLAGE_copy_1024x1024.jpg
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Napisałem ze zdjeciami..
A do tego na Allegro ma facet podobny zestaw i te wtyczki OK, ale inna ta do skrzynki. Zresztą kabla nie sprzeda.
Zamówiłem inny, pewnie wpinany między siedzeniami.
Ten mógłby być, dla kogoś kto ogarnia lekko elektronikę ale raczej może tylko siłowniki da się wykorzystać. Do drzwiczek barku plus muzyczka i ledy.
Dam ogłoszenie jaby co i za parę groszy /pół ceny może ktoś? Sprawa cienka, bo Tesli u nas tych pierwszych mało.
 
Top