JareG
Pionier e-mobilności
Na wprost bez problemu, a tak przecież Ci 'zimnołokciowcy' często jeżdżą..Kurczę, ale musi być ciężko na zimny łokieć jeździć![]()
Pozdrawiam
Na wprost bez problemu, a tak przecież Ci 'zimnołokciowcy' często jeżdżą..Kurczę, ale musi być ciężko na zimny łokieć jeździć![]()
Jakiś Gość ( rzecznik Instytutu Transportu czy cos tam?} j jeszcze bełkotał o normach dotyczących kierownicy a okreslajacych tylko siłę jakiej trzeba używać do kierowania. Tylko to ciekaweKształt kierownicy nie został opisany nigdzie w przepisach Unii Europejskiej ani [będącej organem ONZ] Europejskiej Komisji Gospodarczej, UNECE (źródło).
O kierownicy mówi się jako o „elemencie kierowniczym” (ang. steering control), a nie o „kole kierownicy” (ang. steering wheel). Zresztą, w kwestii kształtu od dawna panuje pewna dowolność. Wiemy o tym już od czasów, gdy niemieccy producenci zaczęli eksperymentować z kierownicami ze ściętą dolną częścią. Jeszcze bardziej frywolne okazało się niedawno BMW, które w BMW iX oficjalnie zaprezentowało kierownicę sześciokątną, spłaszczoną w górnej i dolnej części:
A ja lubie mieć przed oczami (=na wprost) różne info, np. skrócone wskazówki z nawi.. tak, żeby nie odrywać (zbytnio) wzroku od drogi.Do minimalizmu pasuje super ale czy to są jakkolwiek przydatne informację? Ja nie rozumiem tej potrzeby wyświetlaczy przed kierowcą. Na prędkość patrzę chyba tylko przy fotoradarach![]()