Akcesoria, które warto kupić do TESLI 3.

Bronek

Pionier e-mobilności
3 dzień z Yoke : Jest coraz lepiej .Doceniam niczym nie ograniczony widok z przodu.Nie tylko widok na dodatkowy ekran ale i reszta Niby kierownica też prawie nie zasłaniała, ale wrażenie jest inne zdecydowanie in "+" . Jest tak, jakbym nie prowadził sam samochodu a była pasażerem.
Przy zwrotach już łapki chodzą sprawniej. Wysokość jest tak samo jak w było z orginalną, ale odczucie jakby byla na jajkach. A nawet ich nie ociera.
Pojawiają się "nowe chwyty" ( każdy ma swoje najczęściej stosowane przy kręceniu). Tu niektóre muszą być inne.
Ktoś kto kupi coś , to na ogół broni potem swojej decyzji, taka jest nasza natura . To jest behawioralnie wytłumaczalne , jak wiara polityków we własne wypowiadane głupoty .
Pewnie też tak mam? Nieważne dlaczego pozytywnie ten wolant odbieram , ale mi się zaczyna podobać i co wytłuszczę to to że, wolałbym kierunkowskazy na przyciski , póki co mwm wrazenie jakby było mi gorzej z operowaniem wajhami .

Czyli ergonomia Tesli w prawdziwym Yoke tym od S i X w moim przypadku ma sens.
 
Last edited:

kARPIU

Fachowiec
@Bronek a jak z przepisami/normami/dyrektywami? Mozna stosowac bez obaw w polskiej rzeczywostosci?
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Kiedyś gdy chcialem przesunąć źle przez pocztę położony, kabel telefoniczny z rogu swojej działki, po za nią ok 50 cm, na dlugosci 1,5 m, to gdyby nie starszy wiekiem i mądry rozumem urzednik, wpakowal bym sie w kłopoty.
UNY Pan wziął mnie na bok i nie rzekł : "Panie Darku, dużo pytań , to też dużo odpowiedzi. Weź Pan szpadel i zrób swoje. Wszyscy będą zadowoleni. Poczta, Urząd i Pan.
Chyba że, chcesz wystąpić o pozwolenie, oraz uzgodnienienia a potem przejść proces odbioru i za to zapłacić itd..?

Z tego co wiem to UE nie ma nic co by zabraniało a co nie zabronione...
Norwegia ma inaczej. Niemiaszki to będą pewnie chcieli mieć wygrawerowane pismem gotyckim. A ja mam to w dupie...
Skoro przymierzam się do S lub X, to mily zbieg okoliczności , iż Chinczyki wychodzą naprzeciw takim fanaberią
Co drugi zapierdziela minium 10km - lub 20 itd, powyżej ograniczeń i uważa to za fair, gdzie zagrożenie o wiele wieksze dla NARODU, a ja mam sie przejmować idiotycznym kształtem kiery? E tam.. :)

Ponad rok temu EW zrobil artykulik i cytat
Kształt kierownicy nie został opisany nigdzie w przepisach Unii Europejskiej ani [będącej organem ONZ] Europejskiej Komisji Gospodarczej, UNECE (źródło).

O kierownicy mówi się jako o „elemencie kierowniczym” (ang. steering control), a nie o „kole kierownicy” (ang. steering wheel). Zresztą, w kwestii kształtu od dawna panuje pewna dowolność. Wiemy o tym już od czasów, gdy niemieccy producenci zaczęli eksperymentować z kierownicami ze ściętą dolną częścią. Jeszcze bardziej frywolne okazało się niedawno BMW, które w BMW iX oficjalnie zaprezentowało kierownicę sześciokątną, spłaszczoną w górnej i dolnej części:
Jakiś Gość ( rzecznik Instytutu Transportu czy cos tam?} j jeszcze bełkotał o normach dotyczących kierownicy a okreslajacych tylko siłę jakiej trzeba używać do kierowania. Tylko to ciekawe
gdy wszystkie auta mają wspomaganie . Więc owszem liczy się siła ale nie tylko mięśni też systemów auta. Kszaltu nikt nie precyzował.!
Kwestia homologacji... Tu można się nawet do dywanikow przyczepić , czy nie wydzielają substancji odurzających itd
Dlatego "dużo pytan, to dużo odpowiedzi" i zaczynamy snuć teorie... Milczenie jest złotem
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
@Bronek tak z ciekawości daj znać jak na przeglądzie będzie. Chyba że już po przeglądzie Tesla jest.
Teoretycznie nie powinno być problemu, ale wiadomo jak to w teorii. Przy byle kontroli drogowej mogą robić problemy. Z drugiej strony to Tesla wiec można im wmówić że tak z fabryki wyszła i na udowodnienie pokazać zdjęcia nowej TMS 😉
przy okazji pożyczyłbym od Ciebie ciężarek by zobaczyć jak z nim się jeździ.
 

kARPIU

Fachowiec
Dzis, patrzac na strone jednego ze sklepow sprzedajacych akcesoria do tesli, natknalem sie na ciekawą propozycje
Zastanawiam sie nad tym
 

Attachments

  • discreet-head-up-display-hud-for-tesla-model-3-and-tesla-model-y.jpg
    discreet-head-up-display-hud-for-tesla-model-3-and-tesla-model-y.jpg
    47 KB · Liczba wyświetleń: 199

Michal

Moderator
Do minimalizmu pasuje super ale czy to są jakkolwiek przydatne informację? Ja nie rozumiem tej potrzeby wyświetlaczy przed kierowcą. Na prędkość patrzę chyba tylko przy fotoradarach :p
 

JareG

Pionier e-mobilności
Do minimalizmu pasuje super ale czy to są jakkolwiek przydatne informację? Ja nie rozumiem tej potrzeby wyświetlaczy przed kierowcą. Na prędkość patrzę chyba tylko przy fotoradarach :p
A ja lubie mieć przed oczami (=na wprost) różne info, np. skrócone wskazówki z nawi.. tak, żeby nie odrywać (zbytnio) wzroku od drogi.
Chyba najlepiej byłoby mieć HUDa (ew. z opcją wyłączania) :) W Ioniqu5 działał fajnie, i to w pełnym słońcu.

Pozdrawiam
 
Top