Czyli nie ma co napierać w sprawie wymiany tych klockówŻadnej.
Natomiast klocki po krawędziach są ścięte.
Serwisant mi tłumaczył, że one mogą się przesunąć. Tzn te stare. Wtedy mogą piszczeć.
Czyli nie ma co napierać w sprawie wymiany tych klockówŻadnej.
Natomiast klocki po krawędziach są ścięte.
Serwisant mi tłumaczył, że one mogą się przesunąć. Tzn te stare. Wtedy mogą piszczeć.
Hamuje tak samo. Z tego co technik mówił to klocki z przodu dostały taśmę dwustronna żeby cofały się razem z tłoczkiem (wtf) a te z tylu jakieś ekstra zatrzaski czy cos. Ale mieszanka jest taka sama. Wymiana na podjedzie w 1h (szacun)Jest jakaś odczuwalna różnica w hamowaniu na tych zmienionych klockach ?
Możliwe że tylko Perf z pierwszego wypustu, te odbierane w Q2 2024Ciekawe na jakiej podstawie wybierają konkretne modele, robiłem ostatnio zgłoszenie serwisowe, a nic dodatkowego nie wskoczyło, być może z moim jest OK. Dzięki
Twoja z Q3 wyjechala z fabryki już na przyklejonych klockachCiekawe na jakiej podstawie wybierają konkretne modele, robiłem ostatnio zgłoszenie serwisowe, a nic dodatkowego nie wskoczyło, być może z moim jest OK. Dzięki
Może tak być choć w ostatnim czasie 3-4 razy usłyszałem charakterystyczny trzask podczas ruszania, auto po nocy, na początku obstawiałem po prostu syf drogowy i przez to zwiększone klejenie, ale może faktycznie coś jest na rzeczy.Twoja z Q3 wyjechala z fabryki już na przyklejonych klockach![]()
To klocek się przykleja do tarczy - często się zdarza jak jest mokro lub duża wilgoćMoże tak być choć w ostatnim czasie 3-4 razy usłyszałem charakterystyczny trzask podczas ruszania, auto po nocy, na początku obstawiałem po prostu syf drogowy i przez to zwiększone klejenie, ale może faktycznie coś jest na rzeczy.
View attachment t.mp4To klocek się przykleja do tarczy - często się zdarza jak jest mokro lub duża wilgoć
Dokładnie - tarcze ze stali z dużą ilością węgla, bardzo podatne na korozję. Wystarczy kilka godzin z wilgocią pomiędzy klockiem a tarczą, i korozja „skleja” te elementy. Często przez jakiś czas widać „odcisk” klocka na tarczy, ściera się w wyniku hamowania nie rekuperacyjnego.