Czy to możliwe żeby u mnie nic nie wiedzieli o akcji serwisowej ? Słowem nawet nie wspomnieli , dostałem tylko jakiś świstek po pierwszym przeglądzie, i to wszystko, nawet nie sprawdzili stanu baterii, podobno nowy soft wgrali ale nie zauważyłem żadnych różnic . Zgłosiłem im też pęknięcie na fotelu , serwisant stwierdził że to normalne kazał obserwować ( będę chyba zgłaszał oficjalną reklamację ) nie powinny fotele pękać po 9 ciu miesiącach użytkowania , a na drugim fotelu pasażera wyskoczył jakiś bąbel ( fotel używany sporadycznie kilka razy w miesiącu jak z kimś jadę, żona zawsze jeździ z tyłu z dzieciakiem ) obicie kiepskiej jakości , widziałem nowego CX4 i tamten model miał dużo lepsze wykonanie foteli ten sam wzór ale ta pseudo skóra była mięsista dużo grubsza, wyglądała na solidną . Macie podobny problem z fotelami ? Zdjęcia wykonane przy przebiegu 12 tys km, a zauważyłem to przy 10 tys km . pewnie już było wcześniej ale nie zwróciłem uwagi.