Akcja serwisowa

Pawel_PS

Zadomawiam się
Hmm nie wiem czy ktos pisal ale u mnie po akcji serwisowej auto przy odpaleniu zawsze wlacza normalny tryb jazdy, nawet jak zmienie na eco czy sport, po wylaczeniu silnika wraca do normala.
Z tego co pamietam wczesniej tak nie bylo
Musiało tak być, może nie zwróciłeś uwagi. Wcześniej w Nissanie Leaf 2, tak teraz w e-C4 jest tak samo: zawsze uruchamia się w trybie "normal". Też się na początku zżymałem, że nie da się na stałe ustawić np. trybu "B", a teraz już się przyzwyczaiłem ;)
 

p0li

Pionier e-mobilności
mam nadzieje ze mi wgrali dobra wersje - bo ztcw to sa do tej pory 3 wersje hw/sw citroena
ja mam najstarsza
bylem na poprawce - tym razem wgrali dobry soft - znowu wszystko dziala jak z fabryki :)

a w ramach przygotowan wakacyjnych doszedl dzis do mnie universal charger (juice booster w wersji dla PSA)
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Wczoraj miałem akcję serwisową w Corsie, pani informująca mnie mówiła, że dotyczy to czegoś z klimatyzacją, gość w serwisie że silnika... Może były dwie. Natomiast wydaje mi się że wzrosła temperatura pracy baterii. Wcześniej przy podobnej pogodzie, podobnym stylu jazdy i ładowaniu DC praktycznie nie widziałem temperatury 25 C. Od wczoraj bateria ma 27-28 C. Podczas ładowania DC poniżej 50kWh temperatura wzrosła do 30 C.
 

p0li

Pionier e-mobilności
moze wlasnie to byl efekt tej poprawki - w sumie klimatyzacja, chlodzenie silnika i baterii sa polaczone
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Będę obserwował. Wczoraj dość mocno wyjeździłem baterię i wydaje mi się że zmieniła się trochę charakterystyka przy niskim stanie baterii. Wcześniej poniżej 20% moc była ograniczana, wczoraj przy 14% miałem całe 103kW według CarScannera.
 

KrzysztofFly

Moderator
Wczoraj miałem akcję serwisową w Corsie, pani informująca mnie mówiła, że dotyczy to czegoś z klimatyzacją, gość w serwisie że silnika... Może były dwie. Natomiast wydaje mi się że wzrosła temperatura pracy baterii. Wcześniej przy podobnej pogodzie, podobnym stylu jazdy i ładowaniu DC praktycznie nie widziałem temperatury 25 C. Od wczoraj bateria ma 27-28 C. Podczas ładowania DC poniżej 50kWh temperatura wzrosła do 30 C.
No i oboje mieli rację "W przypadku awarii sprężarki klimatyzacji istnieje ryzyko wyłączenia układu napędowego oraz braku możliwości uruchomienia silnika lub jego zgaśnięcia."
 

danders

Zadomawiam się
Czy to możliwe żeby u mnie nic nie wiedzieli o akcji serwisowej ? Słowem nawet nie wspomnieli , dostałem tylko jakiś świstek po pierwszym przeglądzie, i to wszystko, nawet nie sprawdzili stanu baterii, podobno nowy soft wgrali ale nie zauważyłem żadnych różnic . Zgłosiłem im też pęknięcie na fotelu , serwisant stwierdził że to normalne kazał obserwować ( będę chyba zgłaszał oficjalną reklamację ) nie powinny fotele pękać po 9 ciu miesiącach użytkowania , a na drugim fotelu pasażera wyskoczył jakiś bąbel ( fotel używany sporadycznie kilka razy w miesiącu jak z kimś jadę, żona zawsze jeździ z tyłu z dzieciakiem ) obicie kiepskiej jakości , widziałem nowego CX4 i tamten model miał dużo lepsze wykonanie foteli ten sam wzór ale ta pseudo skóra była mięsista dużo grubsza, wyglądała na solidną . Macie podobny problem z fotelami ? Zdjęcia wykonane przy przebiegu 12 tys km, a zauważyłem to przy 10 tys km . pewnie już było wcześniej ale nie zwróciłem uwagi.
 

Attachments

  • image_6487327 (1)_Easy-Resize.com (2).jpg
    image_6487327 (1)_Easy-Resize.com (2).jpg
    940,1 KB · Liczba wyświetleń: 15
  • image_50394625_Easy-Resize.com (1).jpg
    image_50394625_Easy-Resize.com (1).jpg
    964,6 KB · Liczba wyświetleń: 16

p0li

Pionier e-mobilności
jak cos peklo to zglaszaj reklamacje
u mnie auto z pierwszej serii, 48tys nalatane, kierowca ponad 100kg, codziennie minimum 1,5h w fotelu - zadnych pekniec czy babli
 
Top