Aktualizacje PowerUp

wemar

Fachowiec
Raczej schłodzenie baterii, by mogła przyjąć większą gęstość prądu. Bateria grzeje się samoistnie podczas jazdy oraz w czasie ładowania. W Tesli jest taka opcja automatycznego osiągania optymalnej temperatury. W MME zauważyłem, że jeśli nawigacja ma wprowadzony punkt ładowania w trasę, to ładowanie już na początku ma dużą wartość - ale nie robiłem jakiś statystyk, więc może to być przypadek.
 

mind

Zadomawiam się
Raczej schłodzenie baterii, by mogła przyjąć większą gęstość prądu. Bateria grzeje się samoistnie podczas jazdy oraz w czasie ładowania. W Tesli jest taka opcja automatycznego osiągania optymalnej temperatury. W MME zauważyłem, że jeśli nawigacja ma wprowadzony punkt ładowania w trasę, to ładowanie już na początku ma dużą wartość - ale nie robiłem jakiś statystyk, więc może to być przypadek.
Przyjmijmy, że chodzi o "przygotowanie" baterii do optymalnego ładowania :) Zdarzyło mi się testować tej zimy nawigację fabryczną ustawioną na szybką ładowarkę, ale nie zauważyłem nic szczególnego w porównaniu ze nieplanowanym ładowaniem.
 

mALEK

Pionier e-mobilności
po podlaczeniu do ladowarki, przy 8st w najchlodniejszym punkcie baterii (na dworze cos ok 1-2st), ladowalo sie z ok 88kW. odpala sie wtedy dogrzewania baterii z moca na poziomie ok 6.5kW, gdy temp osiagnie jakies 19-22st, wylacza sie. laduje sie na poziomie 100kW. wiec w przypadku niskich temp zdecydowanie lepiej jak bateria ma te 20st. ale nie jestesmy w stanie jej dogrzac do takiej temp. z normalna jazda, nie ten poziom mocy/energii.
dlatego ford sugeruje, ze przy niskich temp, ladujac sie i siedzac w aucie, nie odpalac grzania, tylko pooczekac jak bateria zlapie temp. slychac kiedy wylacza sie "grzalka" ;)
u mnie wylaczylo sie przy max 29st, min 19st na baterii. ok 37% naladowania z startowych 10%. ponad 90kW trzymalo do 56%, >70kW do 75%
tak wiec, czekam kiedy w koncu dostaniemy latke na dogrzanie baterii przed jej ladowaniem, a nie w trakcie
 

kdldz

Zadomawiam się
Ja mialem 6.3.0 pare dni temu i zauważyłem ze SYNC tez sie zaaktualizowal, nowa wersja to 23291_PRODUCT / Wersja: 1049 (Ikonki ciągle brzydkie)

Nie bylo zadnego 6.2.x, od razu z 6.1.0 - 6.3.0, ale to moze dlatego ze ze 2 miesiace temu aktualizowalem FDRSem. Ogólnie to widać, że zwiekszyli w koncu kadencje tego OTA, to w sumie fajnie. Tego nie piszą w tych informacjach, ale AFAIK wlasnie na tym ma polegać "będzie lepiej" -> dopracowują warunki w których te OTA mogą się instalować, początkowo były bardzo rygorystyczne.
 

vwir

Pionier e-mobilności
U mnie auto ostatnio więcej stoi niż jeździ i dopiero wczoraj wpadło 6.1.0. Jednej rzeczy mi brakuje - żeby zamykanie obiegu wyciągnęli na główny ekran. To jest tak naprawdę najważniejsze - żeby szybko zamknąć obieg gdy jedziemy pod górkę za passatem tdi zostawiającym czarne kłęby dymu. Powyciągali inne opcje klimatyzacji, a akurat najważniejszej nie.
 
Top