po podlaczeniu do ladowarki, przy 8st w najchlodniejszym punkcie baterii (na dworze cos ok 1-2st), ladowalo sie z ok 88kW. odpala sie wtedy dogrzewania baterii z moca na poziomie ok 6.5kW, gdy temp osiagnie jakies 19-22st, wylacza sie. laduje sie na poziomie 100kW. wiec w przypadku niskich temp zdecydowanie lepiej jak bateria ma te 20st. ale nie jestesmy w stanie jej dogrzac do takiej temp. z normalna jazda, nie ten poziom mocy/energii.
dlatego ford sugeruje, ze przy niskich temp, ladujac sie i siedzac w aucie, nie odpalac grzania, tylko pooczekac jak bateria zlapie temp. slychac kiedy wylacza sie "grzalka"

u mnie wylaczylo sie przy max 29st, min 19st na baterii. ok 37% naladowania z startowych 10%. ponad 90kW trzymalo do 56%, >70kW do 75%
tak wiec, czekam kiedy w koncu dostaniemy latke na dogrzanie baterii przed jej ladowaniem, a nie w trakcie