Aplikacja automat, która sprawdza ceny Tesli i wysyła powiadomienia - HowTo

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Taa, ostatnio jutuberzy (np. Bjorn czy Daniel G.) też już zdjęli swoje referale z filmików i stopek, bo Tesla się do nich odzywała, że to łamie regulamin. To powinno być bardziej do zachęcania rodziny/znajomych niż do ogólnego dzielenia się nimi w otwartym necie/social mediach/itp. Pytanie brzmi czy nie powinno się też wtedy usuwać ich ze stopek tu na forum? 🤔 Ja osobiście nie mam na razie zamiaru, ale kto wie, czy to jest w pełni ok?

Myślę, że Tesla trochę dmucha na zimne, żeby nie było, że przez nią ludzie spamują po całym internecie. Rozumiem to, bo na Forum też było trochę takich śmieciowych wypowiedzi.

Ale jako Elektrowóz nie mamy zamiaru przejmować się tym, że temu czy owemu producentowi nie podoba się to, co robimy. Szczególnie, że nie mamy złych intencji, nie tworzymy clickbaitów, staramy się dochować rzetelności. Na naszych własnych zasadach wynagradzamy po prostu naszych Czytelników.

Czy ma Pan może treść tego regulaminu? Chętnie do niego zajrzę.
 

nabrU

Moderator

Bronek

Pionier e-mobilności
Program referencyjny firmy Tesla nie będzie otwarty przez czas nieokreślony. Jeśli kredyty nie zostaną wykorzystane w czasie trwania programu bez winy firmyTesla, zastrzegamy sobie prawo do anulowania kredytów po zakończeniu programu

To zdanie jest tez kluczowe ale w innej kwesti. Jak jak nagle zamkną program, jak to robili z poprzednio., to punkty nie wykorzystane przepadną , więc trzymanie aby uzbierać lub czekać na nowe prezenty może być błędem?
Zreszta podwyższyli "cenę " evse.
 
Last edited:

Vangass

Posiadacz elektryka
To zdanie jest tez kluczowe ale w innej kwesti. Jak jak nagle zamkną program, jak to robili z poprzednio., to punkty nie wykorzystane przepadną , więc trzymanie aby uzbierać lub czekać na nowe prezenty może być błędem?
Zreszta podwyższyli "cenę " evse.
I to może być problem.
Jak z cenami czy pójdą w górę czy w dół, to niekoniecznie muszą informować wcześniej, tak w przypadku Programu Referencyjnego wydaje mi się, że powinni informować o jego wyłączeniu "z dniem..." :cautious:
 

KrzysztofFly

Moderator
Moim zdaniem, program referencyjny "działa", tzn. jest opłacalny dla Tesli. Jeśli wziąć pod uwagę, że Tesla ma praktycznie zerowe koszty reklamy, a sprzedaż napędza się głównie dzięki posiadaczom samochodów, polecającym taki zakup również znajomym. Biorąc więc pod uwagę jeszcze ambicje Tesli na zwiększenie produkcji i sprzedaży oraz to, że modele S, X, Y są dostępne praktycznie "od ręki" to raczej polecenia pozostaną. Widać to także po czasowym zniesieniu programu dla modelu 3, związanym ze zwiększonym "ssaniem" rynku modelu po liftingu.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Referrale z kilometrami zlikwidowali nagle i nie wróciły. Potem dawali przy zakupie kilometry. Teraz są punkty i prezenty i czasem km za niedoładowanie.
To co nam wydaje sie korzystne , zupełnie może inaczej wyglądać po stronie Tesli.
Wszystko się może zdarzyć, nawet rozszerzenie programu.

Wziąłem bagażnik i 3 lata Łączności Premium, z dwie koszulki i reszta mi niepotrzebna. Pewnie wezme wallbox i dam dzieciakom.
A propos premium : czy to przejdzie razem z autem na nowego wlasciciela jak FSD?
Kilomery mam jeszcze z dawnych lat i są psu na budę, bo mieszkam na zsdupiu elektromobilnym. A tam gdzie jeżdżę często Super Chargerów nie ma.
 

nabrU

Moderator
Widać to także po czasowym zniesieniu programu dla modelu 3, związanym ze zwiększonym "ssaniem" rynku modelu po liftingu.

U mnie referrale ciągle są na TM3, ale to tylko dlatego, że wciąż są chyba zapasy 'starego' modelu
 

KrzysztofFly

Moderator
U mnie referrale ciągle są na TM3, ale to tylko dlatego, że wciąż są chyba zapasy 'starego' modelu
I to właśnie potwierdza Tesli i mój tok rozumowania ;).
 
Top