jak są stawki za kWh w ofercie dla firm? Są stałe na wszystkich stacjach czy różne? Czy oprócz opłaty za kartę jest jeszcze jakaś stała opłata (np. abonament)?Ja korzystam z firmowej karty Shell Recharge. Faktura przychodzi raz albo dwa razy w miesiącu. karta jest płatna miesięcznie 11 zł netto. do doładowanej energii jest też doliczana jakaś drobna opłata manipulacyjna. Przyznam , że nieraz mi się przydała jak musiałem naładować samochód w jakimś nietypowym miejscu wtedy nie trzeba było szukać aplikacji , podłączac karty itp , tylko autoryzacja kartą i wio. Podkreślam jeszcze raz : jest to karta na firmę bo wiem , że są jakieś problemy z wyrobieniem karty na osobę fizyczną.
Jeżeli chodzi o faktury po każdej transakcji w aplikacjach to tego nie unikniemy bo to wynika z przepisów. A takie firmy jak Shell czy DKV to one kupują ten prąd / benzynę / diesel / gaz za które "zapłaciliśmy" ich kartą i potem nas obciążają raz lub dwa razy w miesiącu. To zawsze trochę dodatkowo kosztuje więc trzeba przekalkulować czy warto.
Nasze rodzime go+eauto też wystawia raz w miesiącu.I?? To jest prikaz z Unii a czy jakiś kraj to implementuje to już podejście tego kraju.
raz ich użyłem i nigdy więcejNasze rodzime go+eauto też wystawia raz w miesiącu.
od 1.12 już nie, teraz, fv po każdym ładowaniu.Ciekawe, bo Polenergia wysyła zbiorczą.
dla firm są rozwiązania.Nie robi nikt już fv zbiorczych !
Czeski PRE Mobilitia i słowacki ZSE Drive nadal wystawiają faktury zbiorcze raz na miesiąc. Obie mają roaming.Nie robi nikt już fv zbiorczych !
Też mieliśmy brać w firmie Shell ale poszliśmy w DKV, głównie dlatego że nie byłem w stanie dowiedzieć suę przed podpisaniem umowy jakie shell ma stawki u innych operatorów.Ja korzystam z firmowej karty Shell Recharge.
w PL 3% do każdej transakcji kartą. Jak to liczyłem to dla firmy w której pracuję DKV wychodziło miesięcznie taniej.Faktura przychodzi raz albo dwa razy w miesiącu. karta jest płatna miesięcznie 11 zł netto. do doładowanej energii jest też doliczana jakaś drobna opłata manipulacyjna.
i jak się dużo jeździ i często ładuje w różnych miejscach to to jest główny plus takich rozwiązań. Do tego autostrady, myjnie, płyny w całej EU, wszystko na zbiorczą fv i widoczne w jednym miejscu.Przyznam , że nieraz mi się przydała jak musiałem naładować samochód w jakimś nietypowym miejscu wtedy nie trzeba było szukać aplikacji , podłączac karty itp , tylko autoryzacja kartą i wio.