Audi Q4 e-tron / opinie

Robin_1

Zadomawiam się
U nas tez ciagłe jaja z oprogramowaniem - cos co wczoraj działało, dziś nie działa, np ustawienie z apki do ilu % ma sie ladować nagle nie daje zadnego efektu i tylko zmiana tego w aucie działa. Po kilku dniach dziala znowu dobrze... Niemcy nie umieją w programowanie i dlatego wydali 5 mld zeby dostac je od Riviana 🤦‍♂️
to nie to, u mnie jest to samo, napięcie na akumulatorze 12V jest za niskie i system usypia. I wtedy nie działa z apki nic. Na 95% wada konwertera DC-DC. Jak się tak dłużej pojeździ to aku 12V padnie
 

wuja7

Zadomawiam się
to nie to, u mnie jest to samo, napięcie na akumulatorze 12V jest za niskie i system usypia. I wtedy nie działa z apki nic. Na 95% wada konwertera DC-DC. Jak się tak dłużej pojeździ to aku 12V padnie
No dużo się mówi o problemach z aku - spradze u siebie napięcie kontrolnie, ale żeby po póltora roku nowe aku walnęło? Oczywiscie jak nie ma ładowania to możliwe ...
 

Robin_1

Zadomawiam się
No dużo się mówi o problemach z aku - spradze u siebie napięcie kontrolnie, ale żeby po póltora roku nowe aku walnęło? Oczywiscie jak nie ma ładowania to możliwe ...
u mnie padł po 3 miesiącach. Serwis nadal z tym walczy. Jak nie system jest uśpiony przez akt to nie działa dostęp bezkluczykowy. Trzeba otwierać z pilota. Oczywiście nie działa też klimatyzacja. I często kasują się nastawy korektora audio. W sumie to mogę zrobić listę około 20-30 błędów w oprogramowaniu. Audi nie zareagowało na żaden. Serwis mnie zbył mówiąc że nie ma rozwiązania i trzeba czekać na poprawki softu. Niestety mój prawnik będzie miał trochę pracy. Sprzedając określone funkcje w samochodzie audi bierze odpowiedzialność za ich działanie. Jeżeli nie działają prawidłowo to należy nam się rekompensata. Albo zwrot samochodu do dealera i zwrot kosztów.
 

wuja7

Zadomawiam się
u mnie padł po 3 miesiącach. Serwis nadal z tym walczy. Jak nie system jest uśpiony przez akt to nie działa dostęp bezkluczykowy. Trzeba otwierać z pilota. Oczywiście nie działa też klimatyzacja. I często kasują się nastawy korektora audio. W sumie to mogę zrobić listę około 20-30 błędów w oprogramowaniu. Audi nie zareagowało na żaden. Serwis mnie zbył mówiąc że nie ma rozwiązania i trzeba czekać na poprawki softu. Niestety mój prawnik będzie miał trochę pracy. Sprzedając określone funkcje w samochodzie audi bierze odpowiedzialność za ich działanie. Jeżeli nie działają prawidłowo to należy nam się rekompensata. Albo zwrot samochodu do dealera i zwrot kosztów.
Grubo powiedziane, ale pelna zgoda. Olewaja nas te korporacje (pamietacie ta sprawe w drgajacym Mercedesem S AMG za ponad milion? Glosno bylo na YT). Nie wiem jak tak mozna takiego klienta olewac, wiec co do nas maluczkich nie maja skrupułów.
 

marek___

Nowy na Forum
Grubo powiedziane, ale pelna zgoda. Olewaja nas te korporacje (pamietacie ta sprawe w drgajacym Mercedesem S AMG za ponad milion? Glosno bylo na YT). Nie wiem jak tak mozna takiego klienta olewac, wiec co do nas maluczkich nie maja skrupułów.
masz chyba na mysli E klase redaktora Stanowskiego
 

galux20

Zadomawiam się
Jestesmy na kilka dni na Podlasiu.
W aso dali nam q4 sline awd 280 ps 80kw.
Robimy trasy typu Kruszyniany, Białowieża

Po Białymstoku zuzycie to 16 do 18 kwh
Po drogach lokalnych okolo 19kwh.

Wnętrze auta calkiem niezłe
Srodek bardzo wygodny,wydaje się nam wygodniejszy od a6c8.
Byloby to auto idealne ,niestety masa auta robi swoje.
Na poprzecznych garbach sportowe zawieszenie nie wyrabia.
Podobnie na rondach, czuc przeciążenie.
Czuc 21cali i wagę.
Wrażenia podobne do przeladowanego craftera dostawczego .
Troszkę irytujący jest dźwięk przedniego silnika. Slychac go w tle.
Zmiana z dobrze wyciszonego spalinowca na takiego elektryka nie powoduje wielkiego wrazenia pod wzgledem akustycznym


Silniki dają niezły 🔥.
Choc spodziewałem się czegoś bardziej spektakularnego
Im większa prędkość przelotowa tym przyspieszenie mniejsze.
Uważam, że do dynamicznej jazdy wystarczy 200ps.
Wnetrze auta wygodne, faktycznie wielkosciowo to blisko do Q7.
Auto idealne na auto numer 2 w rodzinie
Numer 1 też będzie do zrobienia.

Uczciwie muszę przyznać, że lifting mocno poprawil komfort zawieszenia.
 
Last edited:
Top