Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Dzisiaj światowa premiera a na teslowozie cisza;)

Artykuł w trakcie. Myślę, że tą premierą walnęli, żeby trochę napsuć krwi pewnemu innemu producentowi.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Ale to chyba nie ta sama półka cenowa.

Nie. Ale wyskakując z samochodem teraz mogą podkleić się pod dyskusję o cenach Modelu Y, co finalnie zawsze jest korzystne.

Swoją drogą: niektóre grafiki z samochodem były gotowe już w kwietniu 2023 roku. Tak długo czekali na oprogramowanie.
 

Ironeska

Zadomawiam się
Za późno i za drogo, teoretycznie brak fizycznych przycisków (zostały tylko cztery tak cztery) reszta haptyka i tablet.
Brak ręcznego włączenia podgrzania/schłodzenia bateri.
Dużo opcji abonamentowych

//edit//
Wskaźnik oporu powietrza na poziomie cx0,28 nie wróży dobrze
 
Last edited:

mdz

Nowy na Forum
Pojawił się konfigurator na stronie Audi dla Q6 e-tron. Niestety z cenami popłynęli i zaczynają się od 355 500 zł. Na poziomie Q8. Patrząc na to, że początkowo nie będą pewnie skorzy do rabatowania nie wróżę sukcesu.
 

faktory

Fachowiec
Pojawił się konfigurator na stronie Audi dla Q6 e-tron. Niestety z cenami popłynęli i zaczynają się od 355 500 zł. Na poziomie Q8. Patrząc na to, że początkowo nie będą pewnie skorzy do rabatowania nie wróżę sukcesu.
Czyli bez dopłaty tam nie ma bagażnika???
1713780621992.png
 

vwir

Pionier e-mobilności
Witaj w świecie niemieckich producentów samochodów ;)
Gdy konfigurowałem sobie Q4 to cennikowo zaczynało się od 199tys. Po przekroczeniu 300tys dałem sobie spokój z konfigurowaniem. A jeszcze nie dokończyłem.
 
Top