Za późno i za drogo, teoretycznie brak fizycznych przycisków (zostały tylko cztery tak cztery) reszta haptyka i tablet.
Brak ręcznego włączenia podgrzania/schłodzenia bateri.
Dużo opcji abonamentowych
//edit//
Wskaźnik oporu powietrza na poziomie cx0,28 nie wróży dobrze
Pojawił się konfigurator na stronie Audi dla Q6 e-tron. Niestety z cenami popłynęli i zaczynają się od 355 500 zł. Na poziomie Q8. Patrząc na to, że początkowo nie będą pewnie skorzy do rabatowania nie wróżę sukcesu.
Pojawił się konfigurator na stronie Audi dla Q6 e-tron. Niestety z cenami popłynęli i zaczynają się od 355 500 zł. Na poziomie Q8. Patrząc na to, że początkowo nie będą pewnie skorzy do rabatowania nie wróżę sukcesu.
Witaj w świecie niemieckich producentów samochodów
Gdy konfigurowałem sobie Q4 to cennikowo zaczynało się od 199tys. Po przekroczeniu 300tys dałem sobie spokój z konfigurowaniem. A jeszcze nie dokończyłem.