AUTOPILOT Tesla vs BMW

ducarider

Posiadacz elektryka
Większość problemów na tym forum wynika z tego jak niedoskonałe jest słowo pisane - jak źle (za mało precyzyjnie) napiszesz swój post, to każdy zrozumie jak chce i później trzeba napisać 3 posty, żeby się dogadać. Odwieczny problem komunikacji pisanej.
Większość problemów na tym forum wynika z tego, że tesla jest najlepsza 😀 i już.
 

Michal

Moderator
Gdybyś napisał zrozumiale i z opisu nie wynikałoby, że nie umiesz używać AP, to ja na pewno bym się nie odezwał, bo każdy ma prawo do własnego zdania na temat użyteczności tego systemu.

Odpowiedziałem tylko po to, żeby pomóc Tobie i innym, oraz doprecyzować to co było dla mnie niezrozumiałe.

Dlatego to jest moim zdaniem problem słabego opisu.
 

Halisep

Posiadacz elektryka
na marginesie Tesla jako chyba jedno z nielicznych aut ma tempomat od zera i nie wymaga aktywacji po kilku sekundach np stania w korku?)
W BMW nie trzeba reaktywować, a np w Kijance po drugim zatrzymaniu trzeba musnąć pedał gazu.
 

pawlaczynski

Fachowiec
Panowie, rynek zweryfikuje która firma jest lepsza. Przy czym jedna działa w imię wyższych wartości (ekologia - tak deklaruje) a pozostałe w imię budowania wartości dla akcjonariuszy. I tyle. A debaty co lepsze zestawcie na marzec bo zbliża się świetna okazja (Wielkanoc vs. Boże Narodzenie ;-)
 

aadamuss

Posiadacz elektryka
Po tylu latach produkcji ludzie cały czas dyskutują czy lepsze auta japońskie, francuskie czy niemieckie. Z elektrykami będzie podobnie tylko, że jeszcze chińskie doszły i większy wybór będzie 😀
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Fantastycznie, auto porusza się po prostej. Raz zmienia pas, z pomocą uzytkownika(brak tutaj autonomii jakiejkolwiek)

Może jakiś film z krętych dróg, albo przy większym oblozeniu ruchem? Inaczej nie jest to ani odkrywcze, miarodajne ani porównawcze. Ot aktywny tempomat.


Kolejny zwykły samochód.
 
Last edited:

ducarider

Posiadacz elektryka
Fantastycznie, auto porusza się po prostej. Raz zmienia pas, z pomocą uzytkownika(brak tutaj autonomii jakiejkolwiek)

Może jakiś film z krętych dróg, albo przy większym oblozeniu ruchem? Inaczej nie jest to ani odkrywcze, miarodajne ani porównawcze. Ot aktywny tempomat.


Kolejny zwykły samochód.
Oczywiście, że zwykły. Dokładnie taki sam jak Tesla, jeśli wziać pod uwagę podstawową funkcjonalność. Chciałem pokazać jak działa czujnik obecności ręki.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zegarek mierzy mi tętno, wysycenie tlenem, poziom stresu...... . Kurde, czekam kiedy samochód każe mi policzyć od 10ciu do zera, zamknąć oczy i zrobić sobie dobrze ....?
Teraz kamera widzi kierownicę i kierowcę, więc dzisiaj, trzymając dłoń na wołancie z ciężakiem zresztą, gdy obserwowałem żurawie i sarny na polu, gapiłem się w bok, dostałem sygnał.
Jendak gdy patrzy się przed siebie, i nie dotyka kierownicy (ciężarek), to nie reaguje jeszcze.
Ps AP, działa o wiele lepiej w zakrętach i jest asekuracyjny, co uważam za plus. Wolę jak zwalnia nadmiernie np w zakrętach itd niż zapierdziela jak kiedyś.
Obyśmy doczekali zluzowania restrykcji prawnych i dostali to co mają mw USA.
Nie ma dnia abym nie klikal dwa razy w bąbel, ale na full FSD tym razem jeszcze poczekam. Rozszerzony AP mi wystarczy.
 
Top