Awaria - kamery i inne

krzyss

Pionier e-mobilności
IS 250 może i tak, ale o IS350 słyszałem same superlatywy - chyba były tylko w USA dostępne.
Mam Siennę z tym samym silnikiem (w sumie to tego silnika jest parę wersji) i złego słowa nie można powiedzieć. Po 8 latach i 130k km dopiero w tym roku coś musiałem przy silniku zrobić - pękła sprężyna zaworowa i nie było pełnej kompresji na jednym cylindrze. A i tak podobno zdarza się to niezwykle rzadko, Sienny robią po 500 tys mil w USA (a niektóre nawet bez zmiany oleju i zaniedbane tyle robią).
Ale zeby to naprawic musieli sciagac glowice ?
Bo to nie jest juz chyba drobna naprawa …
 

Przemmo

Posiadacz elektryka
IS 250 może i tak, ale o IS350 słyszałem same superlatywy - chyba były tylko w USA dostępne.
Mam Siennę z tym samym silnikiem (w sumie to tego silnika jest parę wersji) i złego słowa nie można powiedzieć. Po 8 latach i 130k km dopiero w tym roku coś musiałem przy silniku zrobić - pękła sprężyna zaworowa i nie było pełnej kompresji na jednym cylindrze. A i tak podobno zdarza się to niezwykle rzadko, Sienny robią po 500 tys mil w USA (a niektóre nawet bez zmiany oleju i zaniedbane tyle robią).
No to rzeczywiście super auto...
Kupiłem w życiu kilka aut z przebiegiem ok. 200k, zrobiłem z nimi po 50-100k i sprzedałem dalej, bez żadnych problemów z silnikiem. Fordy głównie.
 

inter

Pionier e-mobilności
Ale zeby to naprawic musieli sciagac glowice ?
Bo to nie jest juz chyba drobna naprawa …
Is250
Znajomy miał planowaną głowice, bo zaczynała przedmuchiwać. Auto 15 lat, i przejechane niewiele 80.000 km. Nie było roku, żeby była jakas awaria. Fakt, przez pierwsze 5-6 lat tylko zmiana oleju.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Znajomy miał planowaną głowice, bo zaczynała przedmuchiwać. Auto 15 lat, i przejechane niewiele 80.000 km. Nie było roku, żeby była jakas awaria. Fakt, przez pierwsze 5-6 lat tylko zmiana oleju.
Ale w takiej Siennie. ?
Wiesz ja pytam bo ta toyota to juz taka mala legenda w opowiesciach :)
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Fiu, Fiu, Z okolic Wawy jesteś? Jak kupisz to chętnie bym osłuchał jak to jest wyciszone i spasowane :)
Nie wiesz gdzie jest produkcja?
RX jest made in Japan, ja Wlkp. ✌️😎

Kończymy ten off top.
To co ostatecznie z tym uszkodzeniem komputera w Tesli z tytułu wątku?
Jakieś wnioski można wyciągnąć? Wadliwa seria? Tesla rozwiąże problem?
 

inter

Pionier e-mobilności

eimi

Pionier e-mobilności
Jakieś wnioski można wyciągnąć? Wadliwa seria? Tesla rozwiąże problem?
Wnioski są takie, że są w czarnej d. Usterki komputera są powiązane z aktualizacją software i kalibracją kamer. Możliwe że kalibracja kamer smaży komputer. Problem dotyczy jednej z ostatnich rewizji HW4. Na naszym rynku słyszałem tylko o TM3 HL, ale wygląda też na to że wszystkie Y od września 2024 wyprodukowane w Giga Berlin mają wstrzymaną aktualizacje, ale nie słyszałem o samej usterce w TMY z Berlina. Jak ktoś dostał w TMY >09.2024 ostatnio aktualizacje to niech się pochwali. W USA sytuacja na odwrót, problem dotyczy samych Y z jednej z fabryk a nie TM3.
 

kzahel

Zadomawiam się
To nie aktualizacja psuje komputer tylko podczas aktualizacji wychodzi że jest zepsuty. Nowy firmware wchodzi do innego banku pamięci (tak to zrozumiałem) który ma uszkodzoną fabrycznie ścieżkę i wychodzą problemy. Dlatego może być tak że powtórna instalacja pójdzie w sprawny bank i do czasu wymiany kompa będzie działać.
a u mnie wszystko się naprawiło w sobotę i do dzisiaj działa bez zarzutu - kamery, nawigacja, adaptacyjne światła wszystko wszystko jak z fabryki. Pojeździełm przez 20 minut na trybie insane troszeczkę mocniej i po ponownym otworzeniu samochodu i wrzuceniu wstecznego wszystko zaczęło działać.
 
Top