Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...

krzyss

Pionier e-mobilności
Warszawa-ciechocinek, wyjechalem z rozgrzana bateria do 25 stopni naladowany na 100% jechalem 135-140km/h
Opony zimowe 2,8bar temperatura -2
I ledwo dojechalem do SuC w Ciechocinku a to 232km. Mialem 3% jak dojechalem.
Tak to sie jezdzi zima.
 

Attachments

  • B9174C7C-22B3-4BDE-B90A-6EB5A76E7B8F.jpeg
    B9174C7C-22B3-4BDE-B90A-6EB5A76E7B8F.jpeg
    1,1 MB · Liczba wyświetleń: 107

krzyss

Pionier e-mobilności
Jeszcze dołożę do urealnienia jak to wygląda jazda teslą w trasie.
Ładowałem dziś się również na GW 50kW.
Aplikacja GW raportowała że podaje 44,5kW,
Tesla pokazywała że dostaje 33kW
7kW szło na podgrzanie baterii do 45-47 stopni i trwało to dobre 20 minut.
A 4kW to zjadała klimatyzacja na postoju i reszta chyba to straty.
Sporo strat jak na 40 minutowe ładowanie.
 

Attachments

  • IMG_3907.PNG
    IMG_3907.PNG
    939,3 KB · Liczba wyświetleń: 56
  • IMG_3909.PNG
    IMG_3909.PNG
    985,4 KB · Liczba wyświetleń: 63

kaziwich

Posiadacz elektryka
Warszawa-ciechocinek, wyjechalem z rozgrzana bateria do 25 stopni naladowany na 100% jechalem 135-140km/h
Opony zimowe 2,8bar temperatura -2
I ledwo dojechalem do SuC w Ciechocinku a to 232km. Mialem 3% jak dojechalem.
Tak to sie jezdzi zima.
Cos mi sie tu slabo kalkuluje… Zuzyles 97% / 62kWh, czyli Twoj LR ma obecnie pojemnosc ok. 64kWh ?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Wg aplikacji mam 71kWh a o reszte musisz pytac elona :)
Ale podpowiem ze sporo pradu ginie po drodze, wiekszosc twierdzi ze tesla liczy calkowite zuzycie, mi sie wydaje ze odrobinke oszukuje. Nie wiem jak ale oszukuje. Moze podgrzania baterii nie policzyla…
 

Cav

Pionier e-mobilności
Oczywiście że nie liczy - pisałem już wiele razy, że porównanie zużycia Tesli z innym elektrykiem jest bez sensu, właśnie z racji przygotowania przez nią ciepła w baterii, gdy jest na kablu, którą pobiera, a nie wlicza do zużycia.
 
Top