Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...

Relevant

Fachowiec
To aż takich tabelek nie robiłem :) z ciekawostek - moje dane zawierają w sobie kilka nocy spędzonych w samochodzie, tryb kampingowy w temperaturach koło zera zjadał ledwo 10% baterii w ciągu nocy, u Bjorna w grubej zamieci to wychodziło jednak znacznie więcej.

We Włoszech wszędzie poustawiane ładowarki EnelX, ale nie udało mi się, pomimo długich bojów, ich odpalić ich dedykowaną aplikacją JuicePass - udało się aplikacją nextcharge, która nie dość, że nie wymaga nawet zakładania konta (podajesz dane karty i hulaj dusza), to również pokazuje darmowe ładowarki (których nie miałem raczej czasu używać).
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Nam po pierwszych nieudanych próbach w Asyżu udało się oswoić te ładowarki, ale uruchamialem je za pomocą karty we charge i poruszaliśmy się bocznymi drogami co miało duży wpływ na nasze zużycie. Sama aplikacja udało mi się do niej zalogować, choć nie było to łatwe bo wymagają jakiegoś fiskalnego kodu, chyba wrzuciłem tam pesel. Nie odważyłem się dodać karty a ceny enela były bez roamingu w wecharge. W aplikacji jeszcze trzeba sobie wybrać model płacenia, a to była tylko wycieczka. Sama aplikacja była o tyle korzystna że pokazywała stan ładowarki, czy jest sprawna lub w serwisie albo że jest zepsuta.
 

Attachments

  • 6E75D23C-0473-4F53-B403-C741A16F82EE.png
    6E75D23C-0473-4F53-B403-C741A16F82EE.png
    610,6 KB · Liczba wyświetleń: 46
  • 61173523-90AC-4199-8B14-FC5FE692391C.png
    61173523-90AC-4199-8B14-FC5FE692391C.png
    529,6 KB · Liczba wyświetleń: 48
  • 81B7E34D-0011-405C-9312-3C26902D408C.png
    81B7E34D-0011-405C-9312-3C26902D408C.png
    172,4 KB · Liczba wyświetleń: 52

Relevant

Fachowiec
Mi się udało założyć konto, dodać karty, blokować hajs na kartach... ino nie odpalić ładowanie. Błąd i tyle. NextCharge na szczęście tez pokazywał status punktów ładowania, wspaniały pay per use.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Odpaliłem tego JuicePass, ale chyba coś namieszałem, bo później pisali coś do mnie o jakimś abonamencie (po Włosku...). Tak czy inaczej - zawsze mogłeś użyć karty greenway. Wprawdzie w roamingu tanio nie jest, ale czasami koszty schodzą na drugi plan ;)
 

Cav

Pionier e-mobilności
Wróciłem z wycieczki na Sycylię, w sumie 5688km i 2198.9zł za prąd, jazda praktycznie zawsze z prędkością równą legalnemu górnemu jej limitowi, średnio 208Wh/km (choć z zatrzymania ruszanie zawsze, mhm, dynamiczne), tylko dwa razy udało mi się naładować za darmo. Koszt porównywalny do V12 w LPG.
No niestety, na trasie to już nie są oszczędne zabawki....
 

Cav

Pionier e-mobilności
Mi się udało założyć konto, dodać karty, blokować hajs na kartach... ino nie odpalić ładowanie. Błąd i tyle. NextCharge na szczęście tez pokazywał status punktów ładowania, wspaniały pay per use.
Toto działa w całej Europie?
 

Relevant

Fachowiec
No niestety, na trasie to już nie są oszczędne zabawki....
W tym samym dosłownie okresie czasu ktoś robił praktycznie tę samą trasę Octavią 150KM i wydał na paliwo 4k - czyli prawie dwa razy więcej - jak to się ma do kosztu elektryka sam określ. Wiadomo, że jazda Octavią w dieslu z prędkością 65km/h bez hamowań będzie tańsza, ale porównujmy jabłka z jabłkami - trasa pojazdem co ma ponad pół tysiąca koni pod maską z definicji nie musi być tania.
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Poprawilem bo mi sie wczytalo nie to.
Te zmienne to masz na mysli presety ? Gdzie to sprawdzic.
Musisz edytowac preset i dodac nowy sygnal. W prawym gornym rogu „Edit gauges”. Sygnal ktory wyswietla SoC dostepny dla uzytkownika nazywa sie „State of Charge UI”. Ten, ktory jest wyswietlany domyslnie bierze pod uwage bufor, ktory jest pod zerem. Stad inna wartosc.
 

Najnowsze dyskusje

Top