Właśnie po to się wozi przez większość czasu, że jak będzie potrzebne to jest co wykorzystać a nie jeździć od ładowarki do ładowarkiJeszcze tylko podzielić to na pół. 185kWh baterii? Przez większość czasu wozi się ogromny ciężar nie wiadomo po co.
Zamiast jednego można by zrobić dwa samochody. Zamiast tego blokuje się baterie i nie używa.Właśnie po to się wozi przez większość czasu, że jak będzie potrzebne to jest co wykorzystać a nie jeździć od ładowarki do ładowarki
Taki wynalazek pewnie jest zbyt drogi aby był zastosowany komercyjnie, ale jak zwiększą gęstość energii w normalnych bateriach do 0.4-0.5kWh/kg to czemu nie stosować baterii 200kWh+Waga to jedno, drugie to koszt. Przy obecnych cenach baterii różnica pomiędzy 100 kWh a 185 kWh to będzie około 70-80 tysięcy, w marce premium pewnie więcej. Kwestia jeszcze jaka jest wielkość samochodu (zużycie) ale pewnie w 99,9% przypadków wolałbym połowę z 185 kWh 100 tysięcy taniej.
140€ w produkcji, sprzedaży przez producenta baterii czy sprzedaży przez producenta samochodu?Taki wynalazek pewnie jest zbyt drogi aby był zastosowany komercyjnie, ale jak zwiększą gęstość energii w normalnych bateriach do 0.4-0.5kWh/kg to czemu nie stosować baterii 200kWh+
Przecież według danych, jedna kWh w baterii kosztuje około 140€ więc różnica 185 a obecną 107 w BMW IX 50 to koszt 11k€