Michal
Moderator
Wydaje się sensowniejszy od ID Buzza...
Nie wiem jaka bateria i zużycie ale podrzucam gdyby ktoś z szukał.
Nie wiem jaka bateria i zużycie ale podrzucam gdyby ktoś z szukał.
[źródło] - wygląda na przedruk z materiałów promocyjnych Forda, ale jest bateria i moc silnika.Parametry pracy samochodu elektrycznego
E-Tourneo Custom, napędzany silnikiem elektrycznym o mocy 160 kW i wykorzystujący technologię ogniw akumulatorowych o wysokiej gęstości, zastosowaną w pickupie Ford F-150 Lightning i w jego akumulatorze o użytecznej pojemności 74 kWh, zapewni swoim nabywcom wyjątkowe osiągi i wyjątkową kulturę jazdy.
Pokładowa trójfazowa ładowarka prądu zmiennego o mocy 11 kW jest w stanie w pełni naładować akumulator w czasie krótszym niż osiem godzin, a ładowanie przy użyciu szybkiej ładowarki prądu stałego o mocy 125 kW w zakresie 15-80 procent trwa około 41 minut. 6 Profil pracy systemu ładowania E-Tourneo Custom pozwala na szczególnie szybkie ładowanie w jego początkowej fazie, aby umożliwić szybkie uzupełnienie energii w akumulatorze. W testach laboratoryjnych użycie szybkiej ładowarki 125 kW prądu stałego zwiększało zasięg o prawie 38 km w ciągu zaledwie pięciu minut. 6
Z przyczepą o masie 2 ton
E-Tourneo Custom dysponuje maksymalnym uciągiem przyczepy o masie 2000 kg oraz dużą ładownością, pomagając właścicielom spędzającym aktywnie czas w plenerze łatwo przewozić przyjaciół, rodzinę i sprzęt sportowy, a przedsiębiorcom sprawnie transportować pracowników, klientów i ich bagaż.
Funkcja Pro Power Onboard pozwala użytkownikom na pełne wykorzystanie potencjału zelektryfikowanych wariantów Tourneo Custom, dostarczając energię elektryczną o mocy do 2,3 kW przez gniazda umieszczone z przodu kabiny, co jest rozwiązaniem wręcz idealnym, gdy trzeba zasilić urządzenia cyfrowe, elektronarzędzia lub sprzęt sportowy i kempingowy w warunkach braku dostępu do sieci elektrycznej.
Ciekawe, jak tego Forda wyceniąWydaje się sensowniejszy od ID Buzza...
Jeśli wydajność byłaby jakaś w miarę dobra, to lepiej mieć mniejszą baterię (np. jakieś 85kWh) i wagę ok. 2,5T - bo 100kWh to ciężar takiego grata dochodzi pod 3T, a takiem czołgiem jeździ się tak sobie..Gdyby nie ta mała bateria, to brzmi naprawdę spoko - sam bym się zastanawiał nad takim autem na wycieczki ze spaniem w aucie, gdyby miało ~100 kWh.