Ev3

Pionier e-mobilności
dokładnie... o ile o jakieś inne chińskie marki to można mieć wątpliwości to, MG i BYD spokojnie znajdzie swoją nisze u nas.
Akurat BYD jest ponoć najbardziej narażony na upadek, ze względu na słabe finanse.
Za wszelką cenę chcieli być najlepsi, no to są, ale to taki kolos na glinianych nogach.
 

Nolte

Nowy na Forum
niestety odbiór się przesunął na pon-wt. :/
Założyłem konto (dla lajków też 😁), ale m.in. aby zapytać Cię, czy odebrałeś już BYDlaczka? Ja dostałem info że są już rozprowadzane po salonach i do wydania będą w 1-wszym lub drugim tygodniu lipca.
 

jarqu

Posiadacz elektryka
Ehh właśnie dostałem telefon ze maja jakiś problem homologacją... stoją w Amsterdamie i prawdopodobnie przyjadą w piątek więc wydanie ostatni dzień czerwca albo początek lipca :/
 

jigaman

Nowy na Forum
Bierzemy dla siebie żona będzie głownie tym jeździć, mamy założenie takie żeby pojeździła nim 5 lat i jeszcze go sprzedamy jak będzie na pełnej gwarancji 6letniej. Z tym rdzewieniem chińczyków to jakiś rozdmuchany temat mi sie wydaję, wątpię żeby było gorzej niż u Japończyków.
Dokładnie, trzeba traktować je jak japończyki, z reguły w Toyocie wystarczy dodatkowe zabezpieczenie w profile. Jest sporo filmów na YT o tym jak słabo zabezpieczone są blachy pod spodem auta.

Tak szczerze mówiąc to co Ty chcesz tam zabezpieczać? Obudowę baterii? Widziałeś go w ogóle od spodu?
Dokładnie zapominałem o tym, upadek BYD to mokry sen Europejskich producentów który się nie spełni.
Co do rdzewienia to pod testem surfa znalazłem taki komentarz od kogoś ale nie wiem na ile to prawda:

Jest ocynk. Czy po całości ,tego nie wiem. Nawet jest jakaś konserwacja na podłodze dana. Ale po zakupie warto będzie prysnąć coś w profile
Dlatego zadałem pytanie, czy ktoś to już robił. Odbiorę to zobaczę i podjadę do "fachowca", aby ocenił co się da zrobić. Sądzę, że sam wosk zabezpieczający profile wystarczy, przynajmniej na kilka lat.
Wyobrażam sobie też, że zrobi się to bez demontowania połowy elektryka.

Jeździć i obserwować :)
 
Top