Capri

lookash_c

Pionier e-mobilności
mysle, ze duzo sie nie pomyle z stwierdeniem, ze fani klasycznej motoryzacji, to glowna sila ruchu antyBEV ;) wiec podejrzeam, ze czy to przypomnina capri, bedzie dla nich najmniej tutaj istotne
W jakimś stopniu czuję się "fanem klasycznej motoryzacji" (graciarzem trochę nawet) i to co robi Ford to słabe strasznie jest - nie wiem też na kogo ma zadziałać i kogo przyciągnąć. Tych, co kojarzą model Capri? Przecież tacy popatrzą z politowaniem nad "nowym Capri". A z kolei dla tych, którzy nazwy nie kojarzą i za bardzo nic nie mówi nowy model mógłby się nazywać jakkolwiek. Cappy byłoby lepiej ;-P
 

nabrU

Moderator
Przynajmniej VW z Buzzem zrobił to sensownie :p

P.S. Ładny avatar @lookash_c (y)
 

Robsonics

Posiadacz elektryka

Attachments

  • capri_old_and_new.jpg
    capri_old_and_new.jpg
    183,5 KB · Liczba wyświetleń: 12
  • 2024fordcapri_sketches_2.jpg
    2024fordcapri_sketches_2.jpg
    168,7 KB · Liczba wyświetleń: 12

Robsonics

Posiadacz elektryka
Mercedes pokazał nam że można zbudować auto elektryczne które wygląda fantastycznie, futurystycznie, a przy tym bardzo oszczędne. Po czym stwierdził "No ale to tylko taki koncept, pokazujemy wam że można takie zrobić, ale jak chcecie coś kupić to macie tu nasze samochody w kształcie jajka". No i jak się okazało te "jajka" nie sprzedają się tak jakby mercedes to sobie wymarzył
O którym concepcie piszesz?
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
EQXX. Ale jak już o konceptach mówimy to Peugeot e-legend wyglądał też świetnie
Generalnie podobno o gustach się nie dyskutuje, ale skoro poruszyłeś temat, to akurat EQXX to jeden z najbrzydszych conceptów jakie powstały. Do bólu genetyczny, z tyłem niczym rybi odwłok.
Śmiało mógł być wypuszczony przez jakiegoś kolejnego chińskiego "no name", którego marka niewiele mówi.
 

wemar

Fachowiec
Mercedes pokazał nam że można zbudować auto elektryczne które wygląda fantastycznie, futurystycznie, a przy tym bardzo oszczędne.
Tak, zrobił, choć w tym wypadku bardziej pasuje sklecił - i nie powiedział, ile ten piękny twór kosztowałby w salonie.


Ford jakiś czas temu zapowiedział, że w przewidywalnej przyszłości chce robić wyłącznie EV. Czy można się dziwić, że nazwami chce nawiązać do swojego dziedzictwa? Mustang był konstrukcją przełomową dla Forda, pierwszą w swoim rodzaju - i tak samo jest z elektrycznym Mustangiem. W dodatku w MME doznania z jazdy dobrze korespondują z dawną legendą.
Poza tym, dopierniczanie się do nazw, zamiast do konkretnych wad, jest ... słabe i jak dla mnie świadczy o współczesnej miałkości wypowiedzi - mówię, bo mogę, choć nie bardzo wiem co. Czytając pierwsze recenzje MME, często jej połowa to był właśnie lament nad "legendą", nazwą, słowem - bardzo zabawnie wyglądało to w zestawieniu z brzmieniem nazwisk, niektórych recenzentów :D
 

wemar

Fachowiec
Mała korekta do powyższego wpisu.
Ford ogłosił, że zaprzestaje wprowadzania nowych modeli elektrycznych samodzielnie. Jak widać, to co pojawia się na rynku, to kooperacja z VW, która dotyczy wielu innych dziedzin produkcji. Nie znam rynku w USA, ale Ford w Europie mocno oparł się na kooperacji z VW, do zlecenia produkcji niektórych modeli w zakładach VW.
Jednak tak czy inaczej, patrząc na trend rynkowy, platforma MEB, choć stosowana dość powszechnie w produktach VW, jest już niestety przestarzała.
 

inter

Pionier e-mobilności
 
Top