Celebryta w elektryku utknął na autostradzie. Chciał być eko, musiał prosić o podwózkę

Ev3

Pionier e-mobilności
Nawet nie mogę tam nigdzie znaleźć ładowarki MOL w okolicy, bo ten Orlen na którym był na "Celebryta" jest chyba tutaj: https://ev.warszawa.pl/?poolID=86784&pointID=289087
Tylko nigdzie tam nie ma w bazie UDT ładowarek MOL.
HINT: niebieski szlak.
Jest jedna ich ładowarka na pewno między Wa-wą a Łodzią na A2, kiedyś z niej korzystałem (5 lat temu prawie).
Zresztą ktoś już dodał zdjęcia.
 

mALEK

Pionier e-mobilności
To jest skandal, że taką mamy infrastrukturę:-(
no wlasnie. ciagle sie pisze o tym jaka to mamy zla infrastrukture, jak brakuje punktow ladowania, a jak sa, To sa kolejki do nich, jak trudne jest zycie posiadacza elektryka ogolnie. Glowny powod, ze ludzie nie kupuja BEV . To teraz mi wytlumacz, bo nie rozumiem. Jezeli jest tak zle i wszyscy o tym wiemy, to dlaczego ci co jezdza sporadycznie, testowo wybieraja sie w "trase" na rezerwie? Bo sensu i logiki w takim dzialaniu to ja nie widze. Wiec albo glupota, albo clicbkait. Dla mnie w tym przypadku jedno i drugie
 
Last edited:

lvlthn

Pionier e-mobilności
Stop making stupid people famous :)

Dajecie się nabrać na mało wartościowy bait - prawdopodobieństwo wystąpienia takiego zdarzenia jest bliskie zeru, a nawet jeśli, to daj idiocie łopatę a zacznie pod sobą kopać

PS czym on jechał?
 
Last edited:

Michal

Moderator
PS czym on jechał?
Nie wiadomo, czyli tylko jedno można stwierdzić na pewno - nie Teslą, bo tylko Teslę by obsmarował bez skrupułów. Reszta marek może przecież mu kiedyś dać auto w ramach reklamy albo już dała, więc nie może ich oczerniać...
 

nabrU

Moderator
Szkoda prawie 10 stron tego Forum i Waszej energii na takie akcje. Temat (wg mnie) do zamknięcia i wracajcie do 'business as usual' od poniedziałku ;).
 

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Taki trend.
GW masowo zabiera i Chademo i gdzieniegdzie również AC (mimo że urządzenie posiada gniazdo), to i Orlen może coś kombinować.
To fakt! Ale dlatego właśnie omijam GW szerokim łukiem. I nie zamierzam kupować tego ich abonamentu, skoro nie dają możliwości naładowania auta, którym parę miesięcy temu wyjechałem z polskiego salonu, i które nadal jest w sprzedaży :p Taka widocznie polityka marketingowa że tylko na CCS2 jest maximum zysku dla spółki.

Na szczęście w innych sieciach te wtyczki bywają, póki działają "stare" ładowarki 50 kW (y)
Jeśli wtyczki Ch** przynoszą w Orlenie zyski a nie straty, nie widzę sensu ekonomicznego żeby mieli przy nich coś kombinować ;) Z założenia chyba nawet mają 3 rodzaje wtyczek. Jedyna opcja że jakiś kretyn przyjdzie z piłą i ukradnie kabel Ch** od ładowarki (temat innego wątku) :unsure:
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
To fakt! Ale dlatego właśnie omijam GW szerokim łukiem. I nie zamierzam kupować tego ich abonamentu, skoro nie dają możliwości naładowania auta, którym parę miesięcy temu wyjechałem z polskiego salonu, i które nadal jest w sprzedaży :p Taka widocznie polityka marketingowa że tylko na CCS2 jest maximum zysku dla spółki.
Dziwić to nie powinno - OIDP statystycznie ładowanie chademo to jedno na kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) ładowań CCS...
Na szczęście w innych sieciach te wtyczki bywają, póki działają "stare" ładowarki 50 kW (y)
Jeśli wtyczki Ch** przynoszą w Orlenie zyski a nie straty, nie widzę sensu ekonomicznego żeby mieli przy nich coś kombinować ;) Z założenia chyba nawet mają 3 rodzaje wtyczek. Jedyna opcja że jakiś kretyn przyjdzie z piłą i ukradnie kabel Ch** od ładowarki (temat innego wątku) :unsure:
Czy Orlenowi się stacje ładowania opłacają to zdaje się nikt nie wie ;-)
 

Przemekc1

Fachowiec
Po pierwsze primo, suprimo - jak się nie ma % baterii żeby sobie spokojnie jeździć po okolicy, to się sprawdza co w okolicy jest czynne, a nie jedzie jak ciele na rzeź do kolejnej i kolejnej...
Po drugie primo, sekundo - kto się ładuje na MOL-u albo Orlen jako główny wybór?!

Pomijam na chwilę czy sytuacja z tematu w ogóle się wydarzyła i ile w niej jest prawdy, a ile click bajtu to Twój post super pokazuje spory absurd myślenia. Jak najbardziej Orlen czy MOL to powinien być może nie główny wyborów - bo to już jest bardzo subiektywne, ale przynajmniej pewny wybór. Powinno to być rozwiązane prawnie, że takie duże podmioty jak sieciowe stacje paliw mają obowiązek, pod groźbą naprawdę dużych kar zapewnienie podstawowej infrastruktury do ładowania. Mam tu na myśli to, że jeżeli stoi ładowarka to ma ona działać bez problemu i zawsze. Klient nie powinien się doktoryzować ani być zmuszony instalować zewnętrznych aplikacji do sprawdzania statusu. Tak samo dzwonienie po infoliniach o restart. To jest absurd.
W zasadzie uważam, że wymóg procentowej niezawodności powinien być ustalony dla wszystkich stacji DC, ale co do stacji paliw to nie mam żadnych wątpliwości. Te firmy stać żeby postawić niezawodne ładowarki - a jeżeli boją się awarii to niech postawią ich kilka, tak żeby chociaż odpowiedni procent ich działał zawsze.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Pomijam na chwilę czy sytuacja z tematu w ogóle się wydarzyła i ile w niej jest prawdy, a ile click bajtu to Twój post super pokazuje spory absurd myślenia. Jak najbardziej Orlen czy MOL to powinien być może nie główny wyborów - bo to już jest bardzo subiektywne, ale przynajmniej pewny wybór. Powinno to być rozwiązane prawnie, że takie duże podmioty jak sieciowe stacje paliw mają obowiązek, pod groźbą naprawdę dużych kar zapewnienie podstawowej infrastruktury do ładowania. Mam tu na myśli to, że jeżeli stoi ładowarka to ma ona działać bez problemu i zawsze. Klient nie powinien się doktoryzować ani być zmuszony instalować zewnętrznych aplikacji do sprawdzania statusu. Tak samo dzwonienie po infoliniach o restart. To jest absurd.
W zasadzie uważam, że wymóg procentowej niezawodności powinien być ustalony dla wszystkich stacji DC, ale co do stacji paliw to nie mam żadnych wątpliwości. Te firmy stać żeby postawić niezawodne ładowarki - a jeżeli boją się awarii to niech postawią ich kilka, tak żeby chociaż odpowiedni procent ich działał zawsze.
Ja tam bym raczej ustawą nie regulował niezawodności, bo to nie skończy się dobrze. Natomiast istniejące przepisy (AFIR) mogłyby być egzekwowane. Na przykład na S19 pomiędzy Lublinem a Rzeszowem powstał nowy MOP z Orlenem i McD. Z tego co mi wiadomo, na nowych MOPach jest obowiązek stawiania ładowarek. No to zgadnij, czy powstała tam ładowarka ;)
 
Top