Wizualnie ładowarka 150kW ma dwa przewody: CCS oraz teslowy pod starsze S/X
250kW ma jeden przewód CCS.
Na stacjach V2+V3 niestety właściciele S/X z darmowym ładowaniem stoją przypięci przejściówką pod CCS na 250kW, a obok ma wolne 150kW, na którym się tak samo naładuje.
To chyba nie z fantazji a z braku stanowisk jak podjeżdżał, bo nie wyobrażam sobie specjalnie sięgać po przejściówkę jak mogę bez ;)
 

karol.kar

Pionier e-mobilności
To chyba nie z fantazji a z braku stanowisk jak podjeżdżał, bo nie wyobrażam sobie specjalnie sięgać po przejściówkę jak mogę bez ;)
Ostatnio kilka razy się ładowałem w DE i za każdym razem widziałem S-ki podpięte przez przejściówkę do 250kW, mimo że 150kW było wolne.
Nawet koleś przy mnie się wciskał na 250kW i potem szukał przejściówki, a 10m dalej 3 stanowiska wolne.
Jakieś tajemnicze przyciągnie, że trzeba stanać obok innej Tesli aby było równo w szeregu :)
W zeszłym roku w Pradze wieczorem sam stałem na SuC i oczywiście koles w "X" z przejściówką gdzie zaparkował.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
A sprawa była by prosta gdyby Tesli zależało,
Przecież każde auto jest identyfikowane w sieci Tesli, wystarczy żeby zablokowali możliwość ładowania tych starych aut na ładowarce v3 jeżeli obok są dostępne przeznaczone dla nich starsze….
Oczywiście temat umrze śmiercią naturalną, jak nie będzie ładowarek poniżej v3, ale to trochę potrwa.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A sprawa była by prosta gdyby Tesli zależało,
Przecież każde auto jest identyfikowane w sieci Tesli, wystarczy żeby zablokowali możliwość ładowania tych starych aut na ładowarce v3 jeżeli obok są dostępne przeznaczone dla nich starsze….
Oczywiście temat umrze śmiercią naturalną, jak nie będzie ładowarek poniżej v3, ale to trochę potrwa.
A to nie jest tak ze jednak po adapterze jest kilka % szybciej ladowane ?
Ciezko mi uwierzyc ze wlasciciele szukaja adaptera jak to nic nie daje…
 

Michal

Moderator
Stara TMS nie wyciąga podobno więcej niż 150 kW, nawet gdyby adapter poświęcił ksiądz :)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Bo jest to M3, który teoretycznie przyjmuje moc 250kW, SuC v3 też powinien dać 250kW a tu w Lućmierzu taka niespodzianka 😁
Ale wiesz ze piszemy o modelu S ktory nie przekracza 150kW ?
 
Top