Zastanawiałem sie dlaczego w Y mam kickdown a w X wyłączyłem ta funkcję bo mi sie nie podobało.
W S3XY jest maximum discharge i to oscyluje 500-750kW. Jest też taki parametr jak total power gdzie w przypadku chill dochodzi do ~220kW, sport ~520kW i plaid ponad 750kW. Więc w Sport brakuje mocy tylko przy rozładowanej zimnej baterii. Nie spotkałem sie z nierównomiernym przyspieszaniem.
W Y chyba chill to ~160kW, w AWD sport to ~320kW, a Performance ~420kW. (musze zweryfikować kiedyś)
Chill w X jest z 10% szybszy biorąc pod uwagę masę. A Sport w Performance/Plaid jest 30% szybsze niz w AWD.
Prawdopodobniej te 10% więcej powoduje ze Chill w X jest bardziej przyjemny a przejście na Sport w Y gdy bateria nie jest w odpowiednim stanie (zazwyczaj nie jest) nie jest tak drastyczne
W S3XY jest maximum discharge i to oscyluje 500-750kW. Jest też taki parametr jak total power gdzie w przypadku chill dochodzi do ~220kW, sport ~520kW i plaid ponad 750kW. Więc w Sport brakuje mocy tylko przy rozładowanej zimnej baterii. Nie spotkałem sie z nierównomiernym przyspieszaniem.
W Y chyba chill to ~160kW, w AWD sport to ~320kW, a Performance ~420kW. (musze zweryfikować kiedyś)
Chill w X jest z 10% szybszy biorąc pod uwagę masę. A Sport w Performance/Plaid jest 30% szybsze niz w AWD.
Prawdopodobniej te 10% więcej powoduje ze Chill w X jest bardziej przyjemny a przejście na Sport w Y gdy bateria nie jest w odpowiednim stanie (zazwyczaj nie jest) nie jest tak drastyczne