Chill mode, po co używać

zibizz1

Pionier e-mobilności
Zastanawiałem sie dlaczego w Y mam kickdown a w X wyłączyłem ta funkcję bo mi sie nie podobało.

W S3XY jest maximum discharge i to oscyluje 500-750kW. Jest też taki parametr jak total power gdzie w przypadku chill dochodzi do ~220kW, sport ~520kW i plaid ponad 750kW. Więc w Sport brakuje mocy tylko przy rozładowanej zimnej baterii. Nie spotkałem sie z nierównomiernym przyspieszaniem.

W Y chyba chill to ~160kW, w AWD sport to ~320kW, a Performance ~420kW. (musze zweryfikować kiedyś)

Chill w X jest z 10% szybszy biorąc pod uwagę masę. A Sport w Performance/Plaid jest 30% szybsze niz w AWD.

Prawdopodobniej te 10% więcej powoduje ze Chill w X jest bardziej przyjemny a przejście na Sport w Y gdy bateria nie jest w odpowiednim stanie (zazwyczaj nie jest) nie jest tak drastyczne
 

ypl

Pionier e-mobilności
Mam pytanie nowicjusza, po co używać chill mode?
Żeby dzieci mi w aucie nie wymiotowały. Chciałem sobie swego czasu kupić trójkę performance dla siebie, ale skoro nawet ygrekiem z boostem nie mogę jeździć z dziećmi to odłożyłem ten zakup.
 

Masta20PL

Zadomawiam się
Żeby dzieci mi w aucie nie wymiotowały. Chciałem sobie swego czasu kupić trójkę performance dla siebie, ale skoro nawet ygrekiem z boostem nie mogę jeździć z dziećmi to odłożyłem ten zakup.
ja raz z ciekawości usiadłem z tyłu i tam się bardzo źle jeździ jeśli chodzi o przyspieszenie, dzieci będą siedzieć tyłem do jazdy to już w ogóle.
 

Najnowsze dyskusje

Top