CyanAppl16
Posiadacz elektryka
Rozumiem, dziękiNo spoko. Ja tylko proponuję, żebyś się odezwał do Dominika, kosztuje Cię to tylko czas na napisanie maila/telefon i będziesz miał jasność czy da się taniej, czy nie.
Rozumiem, dziękiNo spoko. Ja tylko proponuję, żebyś się odezwał do Dominika, kosztuje Cię to tylko czas na napisanie maila/telefon i będziesz miał jasność czy da się taniej, czy nie.
Czemu nikt tego nie skomentował? Nie jest to prawdą, to oprocentowanie to jest CAŁKOWITE w skali całego leasingu.Nie, źle mówicie 2,49% to jest oprocentowanie roczne, jak się policzy przez 3,4 lub 5 lat to nie będzid 2,49%. Ale nawet jak to będzie 3,5-4 to i tak nigdzie aktualnie takiej ofertyy nie dostaniecie.
Wyniki sprzedażowe trzeba poprawić. Wizerunek w dół, akcje pospadały. Musk się trochę uciszył ale niesmak pozostał, więc jak napędzą sprzedaż to się i akcje i wizerunek poprawi. ;-)Ja kurcze nie rozumiem jak to się komukolwiek opłaca (w sensie leasingodawcom a nie leasingobiorcom).
No chyba, że ja czegoś tu nie rozumiem bo też pierwszy raz rozważam leasing (no ale liczyć raczej umiem).
Ok, może jeżeli na 2 lata to tak, przy dłuższym okresie już nie. Ja jak liczę dla wpłaty własnej 36netto, wykup 1% i 5 lat to wychodzi całkowity koszt bez GAP jakoś w okolicach 5,3%, więc przepraszam jeżeli kogoś wprowadziłem w błąd nie podając szczegółów kalkulacji. Na stronie Tesla jest napisane, że to RRSO, więc koszt roczny a nie całkowity.Czemu nikt tego nie skomentował? Nie jest to prawdą, to oprocentowanie to jest CAŁKOWITE w skali całego leasingu.
Np, ja dostałem ofertę na AWD, Quick silver, czarne wnętrze (cena 241 390,00).
Wpłata własna: 49200, 24 rat po 6 352,51, wykup 45864,10 (bez produktów dodatkowych).
Czyli pełna kwota to 49200 + 24*6352,51 + 45864,1= 247 524,34
i dalej: 247 524,34 / 241 390,00 = 1,0254125689.
Czyli wszystko się zgadza - 2,5% w skali całego leasingu a nie roku! Ja kurcze nie rozumiem jak to się komukolwiek opłaca (w sensie leasingodawcom a nie leasingobiorcom).
No chyba, że ja czegoś tu nie rozumiem bo też pierwszy raz rozważam leasing (no ale liczyć raczej umiem).
Ja bym wybrał stałe, masz pewność stałej raty przez cały czas trwania leasingu, jeżeli wibor spadnie to trochę przepłacisz, jak wzrośnie to możesz dużo zaoszczędzić, patrz kredytobiorcy w PLN w 2020.Co byście wybrali oprocentowanie zmienne czy stałe?
Zgadza się, to 2,49% jest przy określonych warunkach. Ale mam drugie wyliczenie na 35 miesięcy, i tam pełne oprocentowanie to 2,99%, czyli de facto niższe niż w tym pierwszym wyliczeniu. bo tam mamy 1,25% rocznie, a w leasingu na 3 lata - 1% rocznie... No kurcze bez kitu.. chciałem brać za gotówkę - ale przy takich warunkach to się zupełnie nie opłaca.Ok, może jeżeli na 2 lata to tak, przy dłuższym okresie już nie. Ja jak liczę dla wpłaty własnej 36netto, wykup 1% i 5 lat to wychodzi całkowity koszt bez GAP jakoś w okolicach 5,3%, więc przepraszam jeżeli kogoś wprowadziłem w błąd nie podając szczegółów kalkulacji. Na stronie Tesla jest napisane, że to RRSO, więc koszt roczny a nie całkowity.
Jestem prawie pewien ze powinieneś oprocentowanie liczyć tylko od tej części która rzeczywiście jest finansowana przez leasing. Czyli cena zakupu, minus wplata własna, minus wykup.Czemu nikt tego nie skomentował? Nie jest to prawdą, to oprocentowanie to jest CAŁKOWITE w skali całego leasingu.
Np, ja dostałem ofertę na AWD, Quick silver, czarne wnętrze (cena 241 390,00).
Wpłata własna: 49200, 24 rat po 6 352,51, wykup 45864,10 (bez produktów dodatkowych).
Czyli pełna kwota to 49200 + 24*6352,51 + 45864,1= 247 524,34
i dalej: 247 524,34 / 241 390,00 = 1,0254125689.
Czyli wszystko się zgadza - 2,5% w skali całego leasingu a nie roku! Ja kurcze nie rozumiem jak to się komukolwiek opłaca (w sensie leasingodawcom a nie leasingobiorcom).
No chyba, że ja czegoś tu nie rozumiem bo też pierwszy raz rozważam leasing (no ale liczyć raczej umiem).