Ciągłe awarie ID5

ewat

Zadomawiam się
W listopadzie 2024 kupiłam ID5, auto zepsuło się od tej pory cztery razy. Pierwszy po pierwszym ładowaniu auta. Cztery razy było holowane na lewecie, bo nie dało się go uruchomić. Wolkswagen Poland ma mnie gdzieś. Nie są w stanie go naprawić. Większość czasu auto spędziło w warsztacie. Dziś po raz kolejny awaria ( nie można go właczyć, nie ładuje się, napis usterka 12v. Czy ktoś też tak ma jak ja? czy ktoś ma pomysł, co ja mogę z tym zrobić? Wyprodukowano wadliwy od początku model i nie są w stanie zlokalizować tej wady.
 

ewat

Zadomawiam się
Trzy razy poinformowano mnie, że awaria byla związana z wadliwą ładowarką. Aktualnie jest w trakcie czwartej naprawy, więc jeszcze nie wiem.

Trzy razy poinformowano mnie, że awaria byla związana z wadliwą ładowarką. Aktualnie jest w trakcie czwartej naprawy, więc jeszcze nie wiem.

Może ten artykuł coś pomoże:
Generalnie korzystając z rękojmi można dostać kasę, ale potrwa to zapewne min 2 lata.
Można też okleic samochód reklamą ile razy był już naprawiamy i gdzie, tak jeden właściciel Mercedesa parę lat temu...
Dziękuję za namiar na prawnika.
 

ewat

Zadomawiam się
Dziękuję za namiar na prawnika.
Auto ładuję przez swój wallbox. Miałam auto zastępcze, też elektryka i problemu z jego ładowaniem nie było. Poinformowano mnie w ASO, że wyprodukowali wadliwą serię ładowarek w ID i z tego powodu te problemy. Za każdym razem po naprawie auto działa około 3 tygodnie i potem znowu to samo. Twierdzą, że wymienili niedzialającą w aucie ładowarkę na nową, już działającą.
 

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
Auto ładuję przez swój wallbox. Miałam auto zastępcze, też elektryka i problemu z jego ładowaniem nie było. Poinformowano mnie w ASO, że wyprodukowali wadliwą serię ładowarek w ID i z tego powodu te problemy. Za każdym razem po naprawie auto działa około 3 tygodnie i potem znowu to samo. Twierdzą, że wymienili niedzialającą w aucie ładowarkę na nową, już działającą.
czyli to bo zgadzało się z tymi informacjami z USA o recallach.
 

Michal

Moderator
Który dealer? @Łukasz Bigo może da się skontaktować z nimi jako redakcja i zapytać co ma Pan napisać w artykule? ;)
 

nabrU

Moderator
Auto ładuję przez swój wallbox. Miałam auto zastępcze, też elektryka i problemu z jego ładowaniem nie było. Poinformowano mnie w ASO, że wyprodukowali wadliwą serię ładowarek w ID i z tego powodu te problemy. Za każdym razem po naprawie auto działa około 3 tygodnie i potem znowu to samo. Twierdzą, że wymienili niedzialającą w aucie ładowarkę na nową, już działającą.

Obecne objawy związane z aku 12V być może wskazują, że teraz to co innego. Niewielkie to pocieszenie, ale być może teraz to tylko akumulator...

Który dealer? @Łukasz Bigo może da się skontaktować z nimi jako redakcja i zapytać co ma Pan napisać w artykule? ;)

Ojca Redaktora już wcześniej zatagowałem, bo to chyba dobry temat do poruszenia.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
W naszym kraju prawnik
Czasem pomaga, jeśli to jest na szczeblu salonu. Imho skonsultować warto, chociażby, żeby wiedzieć, jak to dokumentować do ew sprawy sądowej.
 
Top