Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Sprawdzaliśmy. Co prawda na dystansie mniejszym niż 100 km i tylko w jedną stronę, w idealnych warunkach pogodowych (21-23 stopnie) i z lekkim wiatrem od tyłu. Samochód raportował 19 kWh/100 km, z "18" zmieniło się na "19" tuż przed końcem pomiaru.
Całkiem dobry wynik, Tesla miałaby z 17kwh.
Jaką wersję mieliście, Puma, czy Premium? Premium ma przednią szybę klejoną.
Ciekaw jestem wyciszenia przy tej prędkości, czy jest stabilnie i pewnie, czy czuć prędkość.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Sprawdzaliśmy. Co prawda na dystansie mniejszym niż 100 km i tylko w jedną stronę, w idealnych warunkach pogodowych (21-23 stopnie) i z lekkim wiatrem od tyłu. Samochód raportował 19 kWh/100 km, z "18" zmieniło się na "19" tuż przed końcem pomiaru.
Czyli nic specjalnego.
Niestety auto, jak Mustang, nie podaje wartości po przecinku.

To daje 226 kilometrów przy rozładowaniu baterii prawie do końca (zakładam, że ostatnie 0,6 to bufor). Z wyliczeń na podstawie WLTP wychodzi 218 kilometrów, pasowałoby.
Czyli zimą będzie 150, a i to przy wolniejszej jeździe.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Całkiem dobry wynik, Tesla miałaby z 17kwh.
Jaką wersję mieliście, Puma, czy Premium? Premium ma przednią szybę klejoną.
Ciekaw jestem wyciszenia przy tej prędkości, czy jest stabilnie i pewnie, czy czuć prędkość.

Premium.

Wyciszenie jest OK, to najbardziej komfortowy i "trasowy" samochód spośród maluchów, jakimi ostatnio miałem przyjemność jeździć (Hyundai Inster, Renault 5 E-Tech, BYD Dolphin Surf). Nie boi się większych szybkości, można nim jechać nawet dalej.

Zaskoczyło mnie, że na trasie Warszawa -> Kamieńczyk -> Chojnów samochód proponował mi dwa postoje na ładowanie. BYD Dolphin Surf na tej samej trasie (dobra, w Kamieńczyku pojechałem dwa kilometry dalej...) chciał stawać na ładowanie aż cztery czy pięć razy!

Puma Gen-E ma 43,6 kWh baterii, BYD Dolphin Surf około 40-41 kWh.
 
Top