Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Sprawdzaliśmy. Co prawda na dystansie mniejszym niż 100 km i tylko w jedną stronę, w idealnych warunkach pogodowych (21-23 stopnie) i z lekkim wiatrem od tyłu. Samochód raportował 19 kWh/100 km, z "18" zmieniło się na "19" tuż przed końcem pomiaru.
Całkiem dobry wynik, Tesla miałaby z 17kwh.
Jaką wersję mieliście, Puma, czy Premium? Premium ma przednią szybę klejoną.
Ciekaw jestem wyciszenia przy tej prędkości, czy jest stabilnie i pewnie, czy czuć prędkość.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Sprawdzaliśmy. Co prawda na dystansie mniejszym niż 100 km i tylko w jedną stronę, w idealnych warunkach pogodowych (21-23 stopnie) i z lekkim wiatrem od tyłu. Samochód raportował 19 kWh/100 km, z "18" zmieniło się na "19" tuż przed końcem pomiaru.
Czyli nic specjalnego.
Niestety auto, jak Mustang, nie podaje wartości po przecinku.

To daje 226 kilometrów przy rozładowaniu baterii prawie do końca (zakładam, że ostatnie 0,6 to bufor). Z wyliczeń na podstawie WLTP wychodzi 218 kilometrów, pasowałoby.
Czyli zimą będzie 150, a i to przy wolniejszej jeździe.
 

Najnowsze dyskusje

Top