Co poprawiono.

Bronek

Pionier e-mobilności
Firma z Bułgarii słyne przyciski SEXY, wypuści lada moment brakujące kierunkowskazy.
Aktywuje kierunkowskazy lub reflektory. Symbole na nim wskazują również, że wycieraczki przedniej szyby mogą być również obsługiwane z nim.
View attachment 13009
Wycieraczki akurat są wg mnie bardzo ok na tych przyciskach i bomblu w kierownicy , tym bardziej że dodatkowo w S3XY je moze wyłączyc w AP.
Ale dla kierunkow chyba by sie jednak skusił choć w 99% nie mam już problemów z odszukaniem przycisku, ale czasem on nie bardzo cbce zadziałać
Jednak od czasu do czasu na trzecim zjeździe z ronda zerkam..
A poza tym lubie te pierdoly.
Niemniej s3xy miewa czasem opóźnienia działania.
 
Last edited:

inter

Pionier e-mobilności
Wycieraczki akurat są wg mnie bardzo ok, tym bardziej że S3XY je moze wyłączyc w AP.
Ale dla kierunkow chyba by sie jednak skusił choć w 99% nie mam już problemów z odszukaniem przycisku, ale czasem on nie bardzo cbce zadziałać
Jednak od czasu do czasu na trzecim zjeździe z ronda zerkam..
A poza tym lubie te pierdoly.
Niemniej s3xy miewa czasem opóźnienia działania.
Podobno, maja cos poprawić i mają się pokazywać też efekt naciskania tych przycisków, na ekranie.
Pokazywali na filmie , jak zmieniają się informacje na ekranie za kierownicą.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Trzeba pamietac że jak włączy sie sterowanie muzy z tylnego ekranu, to ustawienia glosnikow mogą się zmieniać , tak jest w Xie. Idzie bardziej na tyl balans. To oczywiscie jest do korekty
Fajnie to wszystko w Tesli bo rozne modele a w dużej mierze kompatybilne
Nie ma takich dysproporcji w obsłudze,, ze guziczki są inaczej
 

inter

Pionier e-mobilności
Trzeba pamietac że jak włączy sie sterowanie muzy z tylnego ekranu, to ustawienia glosnikow mogą się zmieniać , tak jest w Xie. Idzie bardziej na tyl balans. To oczywiscie jest do korekty
Fajnie to wszystko w Tesli bo rozne modele a w dużej mierze kompatybilne
Nie ma takich dysproporcji w obsłudze,, ze guziczki są inaczej
Dokładnie, samochody są mocno kompatybilne.
 

nabrU

Moderator
Nie sądzę, żeby tak wtopili jak VW.

Otóż muszę Cię zmarwić, przyciski haptyczne w VW działają jak trzeba i mają również feedback. Problem w tym, że wielu osobom (szczególnie właścicielom Tesli, którzy przejechali się jednym z VW ID :p) one nie za bardzo przypadły do gustu. Ciekaw jestem jak to możliwe, że przypadną teraz w nowej Tesli ;)
 

slack

Fachowiec
Mnie do włączania kierunków, świateł ostrzegawczych czy wycieraczek nie przypadną, do zabawy z muzyką czy "komputerem" pokładowym ujdą. Jeszcze ten brak fizycznego przełącznika kierunku jazdy... Dla mnie to koniec Tesli. EU powinna narzucić im pewne rozwiązania jak złącze USB u Apple'a. Za 2-3 lata wezmę coś z konkurencji, może być nawet VW, byle by miał te .... manetki. Takie wynalazki może i pasują do Ferrari, ale nie do auta na co dzień. Jak jeździsz na zmianę kilkoma różnymi samochodami to staje się jeszcze bardziej upierdliwe. Mam nadzieję, że będzie jak z tym śmiesznym wolantem w S. Musk odlatuje powoli w kosmos, niestety decyduje on o wszystkim.

Tesla ma mnóstwo dobrych rozwiązań, ale też kilka głupich baboli, np. do tej pory jeden siłownik elektryczny w klapie bagażnika, nie trzeba być inżynierem, żeby wiedzieć, że to nie będzie dobrze działać. Ile wydali na serwis tych klap... Tak samo konstrukcja progu i przedniego chlapacza - to jest zbrodnia, jak ktoś jeździ czasem po błocie to wie, ciekawe czy to poprawili. Klapka ładowania przymarza, strach ją mocniej potraktować, bo jest plastikowa i delikatna (wiem, że tam dostaje się ciepłe powietrze z wnętrza, kosmiczna inżynieria, ale ile można czekać). Automatyczne wycieraczki i ich wymuszanie, konieczność włączania autopilota przy każdej zmianie pasa ruchu, brak ostrzegania dźwiękowego o pojeździe w martwym polu (ładna animacja na ekranie jest, to fakt, bezużyteczna), brak możliwości wymuszenia podgrzewania baterii (obrona przed głupimi Amerykanami?), brak statystyk jazdy w aplikacji - to kwestie programowe.
Nie wspominam tu o brakach w stylu kamery 360 czy HUD, bo to tylko tania masówka, ale niskim kosztem może być przyjemniejsza w odbiorze.
 
Last edited:

STMS

Pionier e-mobilności
konieczność włączania autopilota przy każdej zmianie pasa ruchu,
dali za darmo podstawowego autopilota a Ty jeszcze narzekasz ?
pewno nie wiesz, że kiedyś trzeba było płacić bo nie było darmowego

kup rozszerzonego i będzie sam zmieniał pas
 

Kuba

Zadomawiam się
Tesla 3 Highland jest do obejrzenia w Monachium na targach IAA.
F5KjtfsWAAAGioO
 
Top