Olecki
Pionier e-mobilności
A to jakiś szał? CN95 to już w zasadzie standard u wielu producentów.W Japoni na pokazach mówią, że Tesla 3H, ma fitr kabinowy CN95.
A to jakiś szał? CN95 to już w zasadzie standard u wielu producentów.W Japoni na pokazach mówią, że Tesla 3H, ma fitr kabinowy CN95.
Nie, stwierdzam fakt.A to jakiś szał? CN95 to już w zasadzie standard u wielu producentów.
Te 2 mm różnicy w prześwicie, to zależy od stopnia napompowania opon?![]()
Model 3 Owner's Manual | Tesla
Przejrzyj instrukcję użytkownika, aby zapoznać się z informacjami o pojeździe.www.tesla.com
Są już instrukcje obsługi, po polsku też, na szybko:
-kamerki przedniej brak,
-ostrzeganie o pojeździe w martwym polu diodą jest,
-UWB jest,
-pojawił się radar w kabinie (?),
-kartę przykładamy do miejsca na telefon,
-miejsca na nogi więcej z tyłu o 2 cm, inne wymiary wnętrza zmieniły się symbolicznie,
-tylny bagażnik większy o 33l,
-średnica zawracania większa o 10cm, więcej obrotów kierownicą (2->2,14),
-prześwit 138 mm, był 140,
-przełożenie napędu 9:1, jak było.
Miałem nadzieję na modem 5G, jest dalej LTE.
Zamontowalem z ekranikiem, i do dzisiaj nin jej nie jest a jest tam gdzie planuja m/w. Co dziwne kompletnie sie nie brudziGdyby ta kamera (przednia w żderzaku) utrzymała się w tym miejscu to nie wróżę jej długiego żywota.
Samo używanie samochodu porysowałoby obiektyw kamery i po 10.000 km byłaby do wymiany.
Wiadomo, inne wykończenie na drzwiach - alkantara, więcej głośników, dwa silniki i większa bateria LG.Wiadomo coś jakie różnice poza głośnikami są w wersji standard vs lr? Jakieś szyby gorsze?