Nie wiem jak teraz bo przestałem się interesować ale jak startował program czyste powietrze (brałem dotację na PC do domu), w zależności od dochodów można było uzyskać dotację w wysokości nawet 90% kosztów kwalifikowanych! Gdzie tu zabieranie od biednych? Czasem trzeba pomyśleć i spróbować zmienić swój i otoczenia świat na lepsze. A nie siedzieć tylko i biadolić na swój los.Jesteście jak lustrzany Zorro, zabrać biednym w podatkach, a dać Wam w dotacjach na nowe zabawki. Powoli wstyd mieć zielone blachy na aucie.
I to faktycznie może być Tesla killer. Na rynku chińskim oczywiście, bo u nas nie ma szans na cenę 130-165 kpln. Byłoby dobrze, gdyby u nas ceny były na poziomie odpowiedników Tesli Y. No chyba, że przez jakiś czas stosowaliby dumping cenowy. Natomiast chciałbym zobaczyć (nie szukałem, bo może są) testy zderzeniowe zarówno SU7 jak i YU7 oraz pracę asystentów drogowych.A wracając do tematu:
Xiaomi received over 200,000 real orders for its Tesla killer in just 3 minutes
Xiaomi has confirmed receiving over 200,000 real orders for its Tesla killer, the YU7, in just three minutes. We are...electrek.co
Przecież to konkurent dla X, nie Y......I to faktycznie może być Tesla killer. Na rynku chińskim oczywiście, bo u nas nie ma szans na cenę 130-165 kpln. Byłoby dobrze, gdyby u nas ceny były na poziomie odpowiedników Tesli Y.
Zabawne jak ludzie podatni są na wszystko co im sie wciska. Nie twierdzę że jest to niemożliwe aby tych zamowien bylo 200 tys. ale po pierwsze mówimy o państwie komunistycznym, które z łatwością przez wiele lat ukrywało chociazby deficyt w deweloperce przewyższający budżety wielu państw, a po drugie przeliczając podaną liczbę do ludnosci jest to wartość odpowiadającą 12 tys. sztuk np. w Niemczech. Mimo to w wielu miejscach te 200tys. jest bezrefleksyjnie przytaczane jako sensacja, pomimo braku jakiejkolwiek mozliwosci weryfikacji i tak naprawde stanowi darmową reklamę marki, którą z łatwością można bylo zaplanować. Dla przykładu tylko w I kwartale tego roku w Niemczech faktycznie sprzedano, a nie "zamówiono" 19 tys. sztuk droższych Tiguanow i nikt się tym nie zachwyca. Sam fakt że chodziło o elektryka w kontekście tego o jakim rynku mówimy też nie jest niczym zaskakującym. Co do podatków, SCT itd. to moim zdaniem prawda jak zwykle leży po środku. Wprowadzane zmiany nie mają na celu poprawy stanu środowiska tylko przede wszystkim wyciągnięcie kasy z portfeli obywateli. Nie świadczą o tym teorie spiskowe tylko kształt tych przepisów ktore nie mają nic wspólnego z logika i rzeczywista walka z zanieczyszceniem. Gdyby tak było w rzeczywistości to w pierwszej kolejności zadbanoby o wyeliminowanie z dróg, nie tylko miast, lecz całego kraju wszystkich aut z powycinanymi katalizatorami, DPF i lejącymi wtryskami. I nie mam na mysli pozorowanych dzialan w oparciu o przekupne SCT ktore bez nadzoru klepią dzisiaj co popadnie lub jednorazowe akcje policji na drogach. Mimo to uchwala się przepisy w których jedynym kryterium jest rok produkcji i norma spalin zapisana w papierach ktora nie ma nic wspolnego z realiami po latach, a kopcące na czarno czy niebiesko Mini dalej jeźdz i truje po Warszawie. Tylko w ostatnim tygodniu spotkałem 2 takie smrody, więc patrzac na markę walka z taką patologia na pewno nie stanowi próby eliminacji ludzi biedniejszych z rynku. To jest ta druga strona medalu gdzie koniecznie trzeba działać a nie twierdzić że jak ktoś 15 lat yemu kupił damochod to ma prawo jeździć nim do śmierci bez względu na okoliczności.A wracając do tematu:
Xiaomi received over 200,000 real orders for its Tesla killer in just 3 minutes
Xiaomi has confirmed receiving over 200,000 real orders for its Tesla killer, the YU7, in just three minutes. We are...electrek.co
Czy ja wiem. Rozmiarowo może tak, ale nie znajdziesz tam ani 6 czy 7 miejsc ani choćby zbliżonych osiągów. Konkurować mogą z Y - i jego wyprzedzają. X to zupełnie inna kategoria imho.Przecież to konkurent dla X, nie Y......
Ale ogarniasz że to jest u nas tak? U Francuza czy Holendra taki samochód by nie przeszedł przeglądu, a na drodze zwróciłby uwagę policji.dyby tak było w rzeczywistości to w pierwszej kolejności zadbanoby o wyeliminowanie z dróg, nie tylko miast, lecz całego kraju wszystkich aut z powycinanymi katalizatorami, DPF i lejącymi wtryskami. I nie mam na mysli pozorowanych dzialan w oparciu o przekupne SCT ktore bez nadzoru klepią dzisiaj co popadnie lub jednorazowe akcje policji na drogach. Mimo to uchwala się przepisy w których jedynym kryterium jest rok produkcji i norma spalin zapisana w papierach ktora nie ma nic wspolnego z realiami po latach, a kopcące na czarno czy niebiesko Mini dalej jeźdz i truje po Warszawie.