Co sądzicie o tym teście ?

AndrzejKulig

Zadomawiam się
No cóż. Przypomina mi to 4 kowbojów którzy zamiast swoich poczciwych szkap, przedzierają się przez prerię Fordem T.
Jest fragment że się zatrzymują bo potrzebują swoje tyłki odprężyć, kawusia itd. ale aucie to już kilku kWh żałują.
Test ogólnie spoko - chodzi by wyolbrzymić minusy.
 

Maxxxx

Zadomawiam się
dokladnie, była kawka i można było każdy podłączyć na te 5-10 min , powiedzmy ze kazdy po te 6-7 min i by przybyło sporo zasiegu :) A pogoda jaką mieli to dawno takiej nie widzialem, nonstop deszcz, śnieg, zimno. Straszne marudy Ci kolesie, obejrzalem całość od deski do deski żeby więcej ich nie oglądać :)
 

Michal

Moderator
Nie chce mi się oglądać :p
Domyślam się, że tragedia byłoby zatrzymanie się na ładowarce na 10 minut i jest jej, że nie dojechali albo, że ledwo.
Ojojoj...
No i oczywiście nie ma Tesli, żeby przypadkiem nie wyszło, że dojedzie bez problemu, bo jaki byłby wtedy przekaz do czytelników? Że producenci ICE nie umieją w EV? A to oni przecież płacą za ten portal reklamami...
 

rawier

Posiadacz elektryka
Nie chce mi się oglądać :p
Domyślam się, że tragedia byłoby zatrzymanie się na ładowarce na 10 minut i jest jej, że nie dojechali albo, że ledwo.
Ojojoj...
No i oczywiście nie ma Tesli, żeby przypadkiem nie wyszło, że dojedzie bez problemu, bo jaki byłby wtedy przekaz do czytelników? Że producenci ICE nie umieją w EV? A to oni przecież płacą za ten portal reklamami...
jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie....😁 https://wyborcza.pl/7,75399,2951523...uczna-inteligencja.html#S.TD-K.C-B.8-L.1.duzy
 

eldawido

Zadomawiam się
Na szybko obejrzałem. Nawet ciekawy test.
Ariya, mustang, EV6 mają podobny zasięg czyli około 300km, Enyaq kilkanaście km mniej. Słabo wyglądały te zaparowane szyby w skodzie.
Warunki nie były jakoś specjalnie trudne, nie wiało mocno, nie było błota pośniegowego, korków itp.
Ładowarka w miejscu docelowym była zajęta przez inpost. Gdyby po drodze każdy się chciał podładować po 10 minut to czas trzeba mnożyć w zależności od dostępnych miejsc (czyli przy jednej wolnej ładowarce nawet 45 minut stania i przestawiania i podłączania i autoryzacji)
 

Michal

Moderator
Zwrócę Waszą uwagę na fakt, że to test w sekcji Kia, i Kia wygrała na koniec, więc moja teza jest taka, że to jest materiał sponsorowany, który nie jest oznaczony jako sponsorowany...
ABRP pokazuje, że moje auto przejedzie z Warszawy do Krakowa w dzisiejszych warunkach w 2h58m zużywając 88% baterii. Nawet jeśli warunki stałyby się tragiczne, to zjechanie do SuC Radom dołożyłoby mi pewnie jakieś 30 minut. (20 minut na dojazd i 10 minut na ładowanie).
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Michale, ale w tych testach nie chodzi o to żeby zrobić to z głową, ma być suspens itp, za to Kia płaci. I dziwię się że nie zrobili tego tak że któreś auto stanęło, wtedy jeszcze bardziej byłoby o czym gadać.
 

eldawido

Zadomawiam się
Wyobraźcie sobie taki test: kierowca odpina auto z kabla na swoim podwórku, wcześniej włączył ogrzewanie więc nie musi drapać szyb, dojeżdża bez problemów z dzieckiem na zajęcia pianina, czyta książkę w ciepłym aucie czekając na potomka, wraca.
Kto by takie nudy czytał, a to jest codzienność BEV.
Musi być dreszczyk emocji np. czy ducato przejedzie pod każdym mostkiem w mieście, czy 5 metrowy suv zaparkuje pod przedszkolem, czy dizel z całym bagażem dpf, scr przeżyje eksploatację na dystansach 1-10km (dobra - tu wiemy, że nie), czy jeżdżąc ciągle na lpg silnik pojedzie jeszcze na benzynie, czy odmrażając auto pod oknem zatruję siebie czy kogoś innego?

Ja miałem dreszczyk związany z zasięgiem jadąc przez Węgry, gdy na stacjach nie było paliw lub lali tylko po 20 litrów.
 

daniel

Señor Meme Officer
Oglądałem. Cytat z pamięci: "nikt z nas nie wie czy Ariya ma napęd na tył czy na przód i w sumie to nikogo z nas nie obchodzi".
Testują, bo muszą, ale woleliby ryczące V8.
 
Top