Co sądzicie o tym teście ?

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
dokladnie, była kawka i można było każdy podłączyć na te 5-10 min , powiedzmy ze kazdy po te 6-7 min i by przybyło sporo zasiegu :) A pogoda jaką mieli to dawno takiej nie widzialem, nonstop deszcz, śnieg, zimno. Straszne marudy Ci kolesie, obejrzalem całość od deski do deski żeby więcej ich nie oglądać :)
Nie chce mi się oglądać :p
Domyślam się, że tragedia byłoby zatrzymanie się na ładowarce na 10 minut i jest jej, że nie dojechali albo, że ledwo.
Ojojoj...
No i oczywiście nie ma Tesli, żeby przypadkiem nie wyszło, że dojedzie bez problemu, bo jaki byłby wtedy przekaz do czytelników? Że producenci ICE nie umieją w EV? A to oni przecież płacą za ten portal reklamami...
Jaki byłby sens testu zasięgu, gdyby doładowywali po drodze?
 

daniel

Señor Meme Officer
Jaki byłby sens testu zasięgu, gdyby doładowywali po drodze?
Nie wiem czy pisałem już o tym na forum, ale uważam, że Kyle Conner z Out of Spec Media pokazuje jak się powinno jeździć elektrykami.
Nie chodzi o zasięg, chodzi o ładowarki. Jak Ci zaczyna spadać prędkość ładowania to zapierniczasz do następnej, dojeżdżasz na 3% i ma dawać pełną moc. 🔥🔥🔥
 

Cav

Pionier e-mobilności
Zwrócę Waszą uwagę na fakt, że to test w sekcji Kia, i Kia wygrała na koniec,
Mistrzowie teorii spiskowych zawsze wychodzą na końcu tak samo....

HINT:
Ten sam materiał jest również w innych sekcjach, np.:

A i tak najlepiej ogląda się przez youtube, choćby z uwagi na natywną aplikację na dużym tv.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Nie wiem czy pisałem już o tym na forum, ale uważam, że Kyle Conner z Out of Spec Media pokazuje jak się powinno jeździć elektrykami.
Nie chodzi o zasięg, chodzi o ładowarki. Jak Ci zaczyna spadać prędkość ładowania to zapierniczasz do następnej, dojeżdżasz na 3% i ma dawać pełną moc. 🔥🔥🔥
nie każdy chce na trasie 300km bawić się w doładowywanie
Ci co mają PV, chcieli by pewnie jak najwięcej jechać na własnym prądzie
Taki test pokazuje tez ile jaka jest różnica w zużyciu energii
Szkoda, że nie pokazali ile komu ze słupka weszło prądu po tej trasie do pełna
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Nie wiem czy pisałem już o tym na forum, ale uważam, że Kyle Conner z Out of Spec Media pokazuje jak się powinno jeździć elektrykami.
Nie chodzi o zasięg, chodzi o ładowarki. Jak Ci zaczyna spadać prędkość ładowania to zapierniczasz do następnej, dojeżdżasz na 3% i ma dawać pełną moc. 🔥🔥🔥
Tak jak Bjorn jak jest infrastruktura.
Jak jechalem do Monachium to ladowalem do max 65% i ogien 150-200km do nastepnej.
 
Last edited:

viallos

Pionier e-mobilności
Tak jak Bjorn jak jest infrastruktura.
Jak jechalem do Monachium to ladowalem do max 65% i ogien 150-200km do nastepnej.
Dokładnie tak samo robiłem jak jechalem przez Monachium do Austrii w Alpy na narty :) 180 na zegarku było na porządku dziennym .. ale trochę było głośno przez te szyby bezramkowe. Niestety komfort akustyczny przy tych prędkościach gorszy niż w ICE.
 

Rafalski

Posiadacz elektryka
Tak jak Bjorn jak jest infrastruktura.
Jak jechalem do Monachium to ladowalem do max 65% i ogien 150-200km do nastepnej.
Tak się powinno jeździć :) Uważam, że testy typu 100-0 są troche bez sensu bo według mnie ważniejsza jest jakość trasy pod względem ladowarek i szybkość ładowania. Przecież nikt nie jeździ 0-100-0 bo szkoda czasu :D
 

Michal

Moderator
Tak się powinno jeździć :) Uważam, że testy typu 100-0 są troche bez sensu bo według mnie ważniejsza jest jakość trasy pod względem ladowarek i szybkość ładowania. Przecież nikt nie jeździ 0-100-0 bo szkoda czasu :D
Dlatego testy Bjorna 1000 km challange są takie dobre!
 
Top