Co zrobił autopilot Tesli w pewnej sytuacji

cooler

Pionier e-mobilności
Z tą degradacją AP to może być tak, że kiedyś to były czasy, a dziś nie ma czasów. W sensie że każdy ma skłonność do wyolbrzymiania obecnych problemów, a nie pamięta, że kiedyś było dużo gorzej. To normalne u ludzi.

Dlatego trzeba by na jakieś dane patrzeć, nie na wrażenia.
Ale to nie wrażenia, podajemy tu suche fakty:
- zmniejszenie prędkości na AP ze 150km/h do 140km/h
- Zwiększenie odległości na "2" z wcześniej "1" - zwłaszcza w korku odległości są nieakceptowalne, wcześniej nie dało się łatwo wcisnąć przed nas samochodu, teraz zostawia luz na 1.5-2 samochody
- Wcześniej rzadziej trzeba było ruszać kierownicą - teraz już po ok 15-30s
- Teraz wystarczy spojrzeć na mapę czy wyciągnąć rękę w stronę ekranu i masz wrzask i ostrzeżenia, ewentualnie rozłączenie - nic takiego nie miało miejsca wcześniej
- Szybsze niż kiedyś rozłączanie AP w zakrętach - jak kupiłem 3 lata temu to potrafił przejechać naprawdę ciasne zakręty bez paniki, na transfalgarze jadąc pod górę 2 razy musiałem interweniować gdyż zakręt był rzeczywiście ciasny, teraz rozłączy na pierwszej serpentynie
- Obrażanie się za rozłączenia na tydzień
- Tesla Vision zdecydowanie gorzej ocenia ruszenie auta przed nami, wcześniej (używając radaru) ruszał praktycznie od razu, teraz w korku jest nieużywalne gdyż rusza ze znacznym opóźnieniem, zostawiając jeszcze więcej miejsca aby się ktoś wciął.
- jazda we mgle wyklucza AP - widzi słabo, jeździ dużo bardziej asekuracyjnie niż wcześniej na radarze
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Brak samodzielnych zjazdów z eSek i autostrad, bez potwierdzania .
Summon jest cienki lub wcale a był nawet po BT.

Ale są też zalety tylko to do niczego nie prowadzi. Generalnie to rada ogólna : nie wiesz co Cię czeka ,,nie kupuj i tyle. Masz , nie pasuje to sprzedaj .. marudzenie zostawmy 5 cio latkom.
Kiedyś były obietnice i brak informacji , teraz info i hejt aż się wylewa , więc narzekanie że coś zatajone lub niedopowiedziane raczej oznacza , że nie to jest doinformowanie nie potrafimy szukać ..
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A ja teraz mialem nieprzyjemna akcje.
Jade kulturalnie autostrada prawym pasem na autopilocie 130km/h
I z lewej minelo mnie auto jadace z 200km/h i tesla przestraszyla sie podmuchu wiatru i depnela po hamulcach tak ze zadzialaly ograniczniki pasow.
Wszyacy w aucie wqrwieni, pobudzeni…
 

chris89

Posiadacz elektryka
Ja bym narzekał na takie coś, w asystencie pada bez Eap) jak jedziemy 90 i jest ograniczenie do 70 to on zwalnia do 70, a potem jest znów 90 i obok 90 jest napis max 70 i dalej jedzie 70 -_-. Trzeba wciąż rolka podkręcać prędkość. Do tego raz na 70 pozwala maks 80 rolka ustawić, a innym razem 140 wow. Ruszanie dość agresywne i szarpie samochodem, odstęp na niecałe auto u mnie zachowuje. Ja tak lubię żeby móc uciec jakby ktoś nie wyhamował.

Z kierownicą nie mam żadnych problemów, trzeba powiesić rękę na kierownicy, trochę pójdzie w lewo, ale ap sobie to po sekundzie wyrównuje i bierze jakby pod uwagę ciężar ręki. Robiłem tak ostatnio 300 km i, ani razu się nie przyczepił. Jak puścimy to rzeczywiście za 10 sekund truje.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
A do tego hamowanie po minięciu niektórych samochodów z naprzeciwka. Wstyd przy obcym tempomat czy AP włączać 😒
Wstyd to obcego brać do takiego chińskiego gówna jak tesla ;) Trzeba sobie porządny niemiecki samochód kupić, np. Q7, żeby było czuć prestiż, a nie się wstydzić :unsure:
 

p0li

Pionier e-mobilności
Dlatego najsłabszym ogniwem jest białko w 80%wody. I co gorsza niekoniecznie musi być w tym samochodzie , który na tą galaretę reaguje .
czyli chcesz powiedziec ze jak jade sobie spokojnie autostrada 230kmh i widze ze na prawym jedzie tesla to mam zwalniac do 130 zeby sie bidulka nie przestraszyla czy co? to ze jest to wina bialka to 100% zgody - tylko to bialko ledwo po studiach siedzi przed kompem i programuje cos tam zeby dedlajny wyrobic i zeby go z roboty nie wyrzucili - chociaz patrzac na dzial sc to i tak nie pomoglo o_O
 

Najnowsze dyskusje

Top