Cybertruck - wątek ogólny

Bronek

Pionier e-mobilności
JIMMY ego zawsze chciałem mieć dla żony i potem dla syna ale się jakości nie złożyło...
Mialem trzy bazy pod rasowe Terenówki, ale bakcyla nie złapałem. Czyli tuż przed 1szym tuningiem, aby na bazie zrobić prawdziwe auto na off-road odechciało mi się, bo nie było za bardzo z kim jeździć. Klubów miałem dość a kumpli z tym zainteresowaniem nie mam. Do tego wolny czas jest potrzebny, mechanik lub własne umiejętności . A tu byl jeszcze motocykl i kamper.....

Land Cruiser, Gela i Wrangler - skonczyly jako bulwarówki. Niemniej każdym trochę się pobawiłem w średnim terenie.
Jeep najgorszy na asfalcie, ale jak Jimmy byl krótki (Shahra) to na moje laickie oko, najfajniej się po wertepach prowadził.
Gelende Wagen dobra była i tu i tu.
Toyota, ta była u mnie krótko, najbardziej komfortowa ale najmniej dawała frajdy z jazdy Taka japońska, dobra ,ale nijaka.
CT jest za wielki i moim zdaniem dobrze, że nie ma lakieru bo by był caly od krzakow porysowany i to już na zwylkych leśnych duktach.
Dlugo nie i o ile w ogóle będzie kiedykolwiek wołem roboczym lub samochodem w teren? . Jak większość pickupów skończy pod supermarketami.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Parę zdjęć z bliska cybertrcucka (cytat z artykułu): egzemplarz pokazowy, stojący na oficjalnej wystawie poświęconej Tesli i historii tej marki w Los Angeles.
Może powinien to obejrzeć ten gość z forum co narzekał że mu tylna lampa w nowej TM3 0,5 centymetra odstawała :).

 

Michal

Moderator
Egzemplarz przed produkcyjny... Sprawdź jak były zbudowane makiety aut innych producentów VW ID3 - podpowiem - z plastiku i kartonu :p
Pewnie nawet wymiary się nie zgadzają, bo w między czasie zmniejszyli auto.

Zabawne to jest, że "nie hejterzy" Tesli z pod siebie zjedzą, żeby tylko pohejtować na teslę :p
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Regularnie widuje nie tylko prototypy ale i koncepty i zapewniam cię że żaden z nich tak nie wygląda. Od aut pokazowych wymaga się nawet więcej niż od seryjnych ponieważ są wizytówką marki. Jeśli niektóre komponenty nie są jeszcze przystosowane do oglądania, np. środek auta wykonany jest z pomalowanej pianki, to auro jest zamknięte dla przeciętnego Kowalskiego właśnie po to żeby nie poczuł tego wrażenia tandety.
 

Michal

Moderator
To podobno jeździło po drogach ale było zrobione ręcznie na szybko, żeby sprawdzić kilka koncepcji i ich działanie. Tak działa Tesla, trzeba do tego przywyknąć i przestać się czepiać.
 

p0li

Pionier e-mobilności
nie przetlumaczysz - syndrom oblezonej twierdzy wszedl juz za gleboko 🤷‍♀️
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Amerykańców tak to nie rusza. Ostatnio widziałem filmik z odbioru CT. Też uszczelka wystawała i spasowanie było średnie. Ale facet ucieszony.
To u nas jest to kultowa rzecz... Samochód, to jak makijaż i szminka u kobiety ze wschodu. Nie wyjdzie jak u nas szara myszka do sklepu. (wiem bo ma styczność z wieloma imigrantkami i one były zdziwione widokiem naszych pań - w sumie pozytywnie ale szok.. ).

Amerykanie się bzykali w kinach plenerowych w autach kapiących chromem lub przeżartych rdzą. A my wtedy mieliśmy tylko PKSy i jazdę na buforach pociągu.
Teraz też liczy się u nas bardziej buda i marka . Słaby silnik ujdzie, osiągi są mniej ważne, spalanie ma być małe, ale musi być skóra i chromowane guziki.
Tak jest i tyle
W USA biorą te cuda często w Leasingi i na krótko i mają tym bardziej to w nosie
 

miv

Posiadacz elektryka
Basecampa zaczęli montować. 3k dolarów za to cudo.
 

Attachments

  • tesla-cybertruck-meme.jpg
    tesla-cybertruck-meme.jpg
    109,3 KB · Liczba wyświetleń: 20

Belkot

Posiadacz elektryka
Z dobrych informacji wczoraj wstepnie przegłosowano zwiekszenie DMC na kategorie B na samochody elektryczne, ambulance i campery. Do 4250 KG. Wiec jak ktos bardzo chce bedzie mogł sobie cybertrucka sprowadzic
 
Top