cojestdoktorku
Posiadacz elektryka
Nie podejmuje, odpala sie AI, daje mu kapitał i decyduje samo AI. Podejmuje decyzje których ludzie nie rozumieją, to znaczy ze AI czasem kupuje lub sprzedaje nie wiadomo na jakiej podstawie. Jeśli przynosi zysk nie ma to znaczenia, jeśli zas zaczyna przynosić stratę to się je wyłącza i trenuje nowy model AI.Zasadami są pewne zachowania ludzi, algorytmy AI jedynie starają się w mniej lub bardziej udany sposób przewidzieć te zachowania wprowadzając dodatkowy szum do systemu. Na końcu zawsze decyzję koryguje/podejmuje człowiek.
Trader jesli chodzi o giełde to tzw. "farmazoniarz" według nomenklatury niejakiego Zaorskiego. Ten Zaorski (swoja drogą też cwaniak) to jedyny człowiek spośród setek jakich widziałem który mówi prawde o graniu "na rynkach".Jest bez dwóch zdań osobą kontrowersyjną, ale trzeba być jak Trader21, żeby nie znając faktów (co dobrze było widać np. w jego wywiadzie z Zacharem - potrafił się pomylić w danych o produkcji o 100%) stawiać pieniądze na czyjąś porażkę.
On po prostu wyborem projektu wpakował Teslę w kłopoty których nikt nie przewidział. Problem z wycieraczką był śmieszny, ale problem z tym:Gdybyś śledził wystarczająco dobrze Elona to byś wiedział, że jego cytaty z "kopaniem grobu Tesli" dotyczą setek sytuacji, takie ma powiedzenie kiedy podejmują się czegoś bardzo trudnego
"Musk napisał, że konstrukcja Cybertrucka z "jasnym metalem o przeważnie prostych krawędziach" sprawia, że "wszelkie odchylenia wymiarowe" są od razu widoczne. "Wszystkie części do tego pojazdu, zarówno wewnętrzne, jak i pochodzące od dostawców, muszą być zaprojektowane i zbudowane z dokładnością poniżej 10 mikronów" — napisał. "Oznacza to, że wszystkie wymiary części muszą być podane z dokładnością do trzeciego miejsca po przecinku w milimetrach, a tolerancje muszą być określone w jednocyfrowych mikronach". Adrian Clarke, projektant samochodów i pisarz dla The Autopian, powiedział Fast Company, że oczekiwania Muska mogą być "niewykonalne w produkcji", biorąc pod uwagę, iż producenci samochodów zazwyczaj mają cały milimetr na różnice w panelach nadwozia."
Cybertruck Tesli już pod koniec listopada. "Nie miejcie nadmiernych oczekiwań" studzi prezes Musk
Prawie cztery lata po tym, jak Cybertruck został po raz pierwszy zaprezentowany przez Teslę, w środę ustalono datę jego premiery: 30 listopada. Ale powstrzymajmy się jeszcze od ekscytacji. Produkcj...
Jeśli przyjąc to za prawdę to Musk wychodzi na ignoranta, na "Piotrusia pana" który porwał za sobą tłumy innych ignorantów. Ludzie mądrzy badaja temat by wiedzieć jakie problemy spotkaja ich po drodze. Bezmyślni wariaci lecą głowa naprzód i 99,9% z nich kończy źle. Elon widac jest tym 0,1% który ma farta, możliwe ze po prostu miał szczescie trafić na dobrych inżynierów którzy dla niego rozwiązali problemy których pojawienia sie on nawet nie porzewidziałtakie samo powiedzenie powiedział w zakresie samej Tesli, że gdyby wiedział jak będzie to trudne (stworzenie samochodu elektrycznego) to by w ogóle się w to nie pchał.