Czy jest szansa na promocję na Highlanda w grudniu (w rodzaju SUC na rok)?

JM&JM

Posiadacz elektryka
a swoją drogą to się zastanawiam czemu TMY nie padają komputery? Podobno w aktualnie produkowanych również jest HW4
 

cwireq

Posiadacz elektryka
a swoją drogą to się zastanawiam czemu TMY nie padają komputery? Podobno w aktualnie produkowanych również jest HW4
TMY jest z gigaberlin moze tam jeszcze jest stara partia komputerów HW4.0. TM3 z Szanghaiu zawsze maja najwięcej nowinek technicznych.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Kiedyś kupiłem samochód z wadą produkcyjną. Mx5 2.0 ND z manualną skrzynią biegów. I rzeczywiście padła w 13000 km. Laweta zabrała samochód i podstswiono mi zastępczy. Co ciekawe 5 lat później, już po gwarancji znów dano mi nową skrzynię gratis.
Reakcja Tesli jest słaba, bez dwóch zdań.
Ale pisanie, że "kiedyś to..." jest równie słabe. Po pierwsze to co napisałeś, to nie był standard, tylko wyjątek i możesz być pewien, że znalazłbyś drugą taką osobę, która miałaby zupełnie inne doświadczenia w takim samym przypadku. Po drugie, zarówno kiedyś jak i obecnie u każdego producenta możesz się z tym spotkać - poczytaj sobie ile czasu zajęło Toyocie ogarnięcie problemu akumulatorów 12V w hybrydach - taki case, że po tygodniu postoju nowe samochody były zimnymi trupami - i z jaką reakcją się początkowo klienci spotykali (musi pan częściej jeździć ;) ). Mercedesy, BMW, KIA, dokładnie wszędzie jest tak samo. A jak części nie ma, to czekaj se w nieskończoność. Moja znajoma czekała na naprawę Niro EV 4 m-ce.
Niestety, na tle rynku pod tym względem Tesla kompletnie niczym się nie wyróżnia - taki średniak. Co nie zmienia faktu, że teraz mam dylemat, czy zamawiać w przyszłym kwartale Teslę, czy sobie odpuścić ;)
Ciekawe, kiedy dotrze transport komputerów i jak długo trwa wymiana (rozładowanie kolejki).
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
Mam podobny dylemat ale wszystkie przypadki na jakie trafiłem w sieci to auta z okolic września. Na Jak ktoś ma auto odebrane w Q4 i spotkał ten problem to niech przemówi teraz albo zamilknie na wieki ;-)
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Ale czego się spodziewacie? Macie auto dotknięte wadą? Da sie nim jeździć?
Jesteście producentem i macie np 3tys takich przypadków spośród 500tys kwartalnie sprzedanych aut, co robicie? Jakie działania w organizacji podejmujcie aby lepiej rozwiązać problem zamiast powiedzenia klientom ze musza poczekać na nowy komputer bez wady i wtedy umowicie sie na wymianę.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Ja tam nie wiem, ja tu prezentuję pozycję: czekam co los przyniesie :) Tesla mi nie płaci, to nie zamierzam rozwiązywać ich problemów. Dość mi rozwiązywania problemów we własnej pracy (za to mi płacą). A jako klient, oczywiście robię awanturę, nie po to kupowałem nowe auto, żeby stało bezczynnie na podjeździe i marnowało bezcenne kilowaty uzyskane ze słońca ;) I jednocześnie łączę się w bólu z pracownikami serwisów odbierających telefony, którzy i tak nic nie mogą, bo są malutkimi trybikami w machinie. Normalnie schizofrenia ;)
 
Top