Degradacja / zasięg użytkowników I kwartał 2023

ELuk

Pionier e-mobilności
Można tez zrobić test akumulatora z menu serwisowego (było opisywane na forum), najlepiej przed jakimś wyjazdem, bo test kończy się naładowaniem do 100%.
 

ducarider

Posiadacz elektryka
Można tez zrobić test akumulatora z menu serwisowego (było opisywane na forum), najlepiej przed jakimś wyjazdem, bo test kończy się naładowaniem do 100%.
Test niepotrzebnie obciąża akumulator. Robi pełny cykl. Lepiej naładować do pełna i wio
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Robi pełny cykl. Lepiej naładować do pełna i wio
Nie. Test zbija poziom naładowania do 0% (grzaniem), po czym ładuje do 100%.
By uruchomić test, SoC musi być poniżej 50%. Zbijanie SoC grzaniem jest _bardzo_ wolne, więc najlepiej zaczynać od jednocyfrowej wartości.
 
Last edited:

tomA

Posiadacz elektryka
Wracam do tematu degradacji po roku.
Jak u was ? u mnie stan aku po pełnym naładowaniu : 58,9 kWh
Przebieg: 44k km
Stan nowego było 60,3 kWh
Czyli degradacja na poziomie: 2,3 % po półtorej roku i 44 k km.
Bateria LFP oczywiscie.
 
Top