W którymś innym wątku liczyliśmy jaka energia jest zużywana na takie dogrzewanie i wyszło coś w okolicy 1,5-2kWh, co przy ładowaniu 10-80% LR albo 10-100% SRP daje jakieś ~4%, a to przy przebiegu autostradowym ładowanym na SuC 10kkm rocznie daje jakieś ~135 zł oszczędności rocznie

Oczywiście, że można "się po to schylić skoro leży na ziemi" ale jak weźmiesz pod uwagę, że stracisz na tych ładowarkach dla tych samych warunków (10kkm po autostradach na SuC) pewnie jakieś 5-7 minut więcej niż normalnie na każdym ładowaniu, a będzie ich powiedzmy 50, to stracisz na tym dodatkowe 4-6h, więc to tak jak byś poszedł do pracy za 26 zł za godzinę, co oczywiście nie jest strasznie małe, ale zakładam, że jak już jeździsz Teslą, to pewnie Twój czas jest odrobinkę cenniejszy
Jeszcze jedno, są badania, które mówią o tym, że ładowanie DC baterii rozgrzanej do odpowiedniej temperatury znacznie mniej wpływa na jej degradację. Tutaj musielibyśmy też to jakoś brać po uwagę, ale w sumie to nie wiemy, czy Tesla nie psuje jednak troszeczkę baterii przy takim ładowaniu bez przygotowania. Niby nie ale może te 2-3% baterii nam dodatkowo w ten sposób zniknie i później się okaże, że gra nie warta świeczki...
Ja nie zamierzam się w to bawić